عوضعلی فقیری:

نهادینه‌سازی فرهنگ جهاد در جامعه از ضروریات توسعه فرهنگی است

چابهار (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت نهادینه‌سازی فرهنگ جهاد از جمله جهاد علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از ضروریات توسعه فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نهادینه‌سازی فرهنگ جهاد در جامعه از ضروریات توسعه فرهنگی است

سردار عوضعلی فقیری در یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی که به مناسبت هفته بسیج در دبیرستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهرستان چابهار برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در واقع اشاعه مرام و سیره بزرگان در جامعه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش در راه خدا و کوشش برای داشتن زندگی ایرانی اسلامی را باید به‌عنوان یک فرهنگ در بین نسل جدید نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز باید بداند چه عاملی باعث شده است که در تمامی میدان‌ها پیروز شویم افزود: باید برای تعمیم‌بخشی و الگوپذیری مکتب اسلامی در تمامی امور زندگی برنامه‌های مدون و عملیاتی داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، جهادهای مختلف از جمله جهاد علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را از ضروریات توسعه فرهنگی عنوان کرد و گفت: باید در کنار دانش‌آموزان باشیم و به‌عنوان یک دوست برای آنان در تبیین این فرهنگ گام‌های نو برداریم.

خبرنگار: عبدالقادر شیخ زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار