تفکر بسیجی به دنبال اهداف عالی و رفاه اجتماعی است

تهران(پانا) - از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون  جوانان در راه اهداف عالی و به کمال رساندن و خوشبختی مردم، بسیج شدند و در عرصه های مختلف حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تفکر بسیجی به دنبال اهداف عالی و رفاه اجتماعی است

منصوره ضیائی؛ فرمانده بسیج حوزه خواهران شهید هاشمی نژاد ناحیه مالک اشتر ضمن عرض تبریک به تمام بسیجیان به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج با فرمان امام راحل (ره) در ۵ آذرماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر اینکه باید همه قوا هایمان را برای نجات کشور در همه زمینه ها مجهز کنیم، فرمان بسیج بیست میلیونی صادر شد. از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جوانان در راه اهداف عالی و به کمال رساندن و خوشبختی مردم، بسیج شدند و در عرصه های مختلف مانند: دفاع در برابر تهاجم بیگانگان، حفظ امنیت داخلی، عرصه های سازندگی و فرهنگی و اجتماعی، کمک به اشتغال زایی و کارآفرینی و... فعالیت کردند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید هاشمی نژاد در ادامه افزود: این روز ها بیشتر شاهد آن هستیم که در عرصه امدادرسانی و بهداشت در بحث کرونا و خدمات بهداشتی از جمله ضدعفونی و تهیه پک های بهداشتی و کمک رسانی به مراکز واکسیناسیون بسیج حضور فعالی داشته است.

ضیائی در ادامه صحبت خود عنوان کرد: تفکر بسیجی باعث زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی شده است. تفکر بسیجی یعنی اخلاق و منش و محبت و احسان و عمل به وظایف دینی و ایثار و از خودگذشتگی، تفکری که با استکبار مبارزه میکند و ظلم ستیز است و خواهان برپایی عدل می باشد. همچنین تفکر بسیجی، اعتقاد به حکومت اسلامی و زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) می باشد.بسیج برگرفته از اعضای بسیج و مردم تشکیل میشود و به هیچ ارگانی وصل نمیشود و تمام فعالیت ها برای مردم است و با کمک خود مردم به همین علت است که میگوییم بسیج پاره تن مردم می باشد.

*خبرنگار دانش آموز؛ محمد جواد نوائیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار