امام جمعه، کاشمر:

مسائل اقتصادی با خودباوری مردم، حل می‌شود

کاشمر(پانا) - امام جمعه شهرستان کاشمر ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، گفت در آن زمان با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود توان نظامی برای مبارزه و همچنین درگیری‌هایی که دشمن ایجاد کرده بود، ولی ملت ایران چون خودش را باور داشت، ایستاد و موفق شد و امروزه در حوزه اقتصادی همین خودباوری می‌تواند مشکلات را حل کند.

کد مطلب: ۱۳۰۹۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مسائل اقتصادی با خودباوری مردم، حل می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری در خطبه دوم نماز جمعه، با اشاره به آغاز دفاع مقدس، اظهار کرد: در آن روزی که به ایران حمله شد، مردم تسلیم نشدند و در واقع آغاز دفاع بزرگی بود که ملت ایران نشان داد و دشمن می خواست انقلاب اسلامی را شکست دهد امّا نتوانست، این یک پیروزی محسوب می شود‌.

وی در ادامه، خطاب به نوجوانان و جوانان گفت: در آن زمان که جنگ بر ما ایرانیان تحمیل شد بین ما در گوشه و کنار کشور تفرقه ایجاد کرده بودند، خوزستان را به عنوان خلق عرب می خواستند جدا کنند و به خاطر همین جدایی سر و صداهایی ایجاد شده بود و حتّی کار های دیگه ای انجام داده بودند که با این تفرقه ها می خواستند ایران را از بین ببرند.

امام جمعه شهرستان کاشمر، ادامه داد: حتّی در آن زمان با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود توان نظامی برای مبارزه و همچنین درگیری هایی که دشمن ایجاد کرده بود، ولی ملت ایران بخاطر اینکه خودش را باور داشت، ایستاد و موفق شد و در حوزه اقتصادی همین خودباوری می تواند مشکلات اقتصادی مان را حل کند و ان شالله امیدوارانه با جوانان، مسئولین و مردم به فضل خدا در این جنگ اقتصادی بر دشمن پیروز خواهیم شد.

وی در پایان، افزود: فردا روز اربعین حسینی است و روز پیروزی حضرت زینب کبری، بعد از چهل روز جهاد تبین است. چراغی که امام حسین(ع) روشن کرد، حضرت زینب نگذاشت این چراغ خاموش شود.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار