هفته دفاع‌مقدس، نقطه اوج نمایش قدردانی از حماسه سازان دوران دفاع مقدس است

کلات(پانا)- با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج کلات، جلسه‌هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در محل سال جلسات آموزش و پرورش کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته دفاع‌مقدس، نقطه اوج نمایش قدردانی از حماسه سازان دوران دفاع مقدس است

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش کلات گفت: هفته دفاع مقدس، نقطه اوج نمایش قدردانی از حماسه سازان دوران دفاع مقدس است، نباید اجازه دهیم این موضوعات و ارزش ها فراموش شود، چرا که برای حفظ و بقای نظام جانفشانی های زیادی توسط رزمندگان و شهدای عزیزمان شده است.

وی افزود: این ارزش ها باید هر روز پررنگ تر شود، توجه به شهید، فرهنگ سازی شهادت و گفتمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم و رشادت هایی که توسط رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است را برای نسل امروزی به خوبی تشریح کنیم و از کمرنگ شدن آن جلوگیری‌کنیم. دوران دفاع مقدس ویژگی های زیادی داشت، دوران دفاع مقدس، دفاع از انسان ها، دفاع از استقلال، دفاع از هویت دینی، حفظ خاک و ناموس بود.

پروانه گفت: فرماندهان ما در این دوران معنویت و استقامت داشتند و برای رسیدن به پیروزی با توکل به خدا که رمز پیروزی در نبردها بود، گام بر می داشتند. بزرگواری، مروت در عین قدرت، شجاعت، غیرت و بی اعتنایی به دنیا و شهادت طلبی از دیگر ویژگی های رزمندگان و فرماندهان ما در آن دوران بود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در پایان گفت: در این ایام تمام اقداماتی که لازم است باید به بهترین نحو صورت بپذیرد، تا بتوانیم رهروان خوبی برای شهدای عزیز و رزمندگان غیور این کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار