قادری در گفت‌وگو با پانا:

دولت سیزدهم صادقانه عمل کرده و نسبت به معضلات باقی‌مانده از دولت‌های گذشته بی‌تفاوت نبوده است

امید و اعتماد عمومی مستلزم این است که مردم بدانند دولت نسبت به معضلات و مسائل آن‌ها حساس است و بلافاصله در جهت حل این مشکلات گام بر می‌دارد

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت دولت سیزدهم تاکنون صادقانه عمل کرده و نسبت به معضلات باقی‌مانده از دولت‌های گذشته بی‌تفاوت نبوده است که این موضوع در افزایش اعتماد عمومی موثر خواهد بود؛ رشد امید و اعتماد عمومی مستلزم این است که مردم بدانند دولت نسبت به معضلات و مسائل آن‌ها حساس است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم صادقانه عمل کرده و نسبت به معضلات باقی‌مانده از دولت‌های گذشته بی‌تفاوت نبوده است

جعفر قادری در گفت‌وگو با پانا درباره دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهوری اظهار کرد: «برای دور اول این سرعت و تاکید در انجام سفرها، ضرورت داشت اما برای دور دوم، بهتر است که دولت متوجه مشکلات مردم شود و کمتر به بعد شعاری ‌قضیه توجه کند و بیشتر نکات تخصصی را مدنظر قرار دهد و حتی اگر لازم شد سفر نرود و در کمیته‌های تخصصی استان‌ها به صورت ویدیو کنفرانسی شرکت کند تا گره‌گشایی ‌و مشکلات استان‌ها حل شود.»

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: «آنچه امروز مردم بیشتر نیازمند آن هستند، این است که مشکلات آن‌ها حل شود. اگر مشکل و مانعی وجود دارد که حل آن از عهده مسئولان استانی ساخته نیست، حل شود و توانمندی‌های استانی با دستور رئیس‌جمهوری و وزرا بالفعل شود.»

وی بیان کرد: «معضلات و موضوعاتی نیز وجود دارد که نیاز به تعامل و ارتباطات ملی و هماهنگی بین استان‌ها است که این هماهنگی‌ها را دولت می‌تواند ایجاد کند و جا دارد که به جنبه‌های شعاری قضیه توجه نشود.»

قادری با بیان اینکه حضور شخص رئیس‌جمهوری در جلسات و بازدید سرزده از سازمان‌ها کفایت می‌کند، گفت: «امروز ما در شرایطی هستیم که باید مشکلات مردم را حل کنیم. اگر مشکلات مردم از سال دوم به بعد حل نشود و مشکلات کما فی‌السابق ادامه پیدا کند، حرکت‌های نمادین و نمایشی مورد قبول مردم واقع نمی‌شود.»

وی گفت: «رشد و نگهداری امید و اعتماد عمومی مستلزم این است که مردم بدانند دولت نسبت به معضلات و مسائل آن‌ها حساس است و بلافاصله در جهت حل این مشکلات گام بر می‌دارد. دولت باید زخم های قدیمی و کهنه ای را که هنوز ترمیم نشده است را ترمیم کند و تمامی اقدامات را تبیین و اطلاع رسانی کند و مردم را نسبت به موضوع مطلع کند تا مردم در جریان کارها قرار بگیرند.»

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: «اگر دولت صادقانه با مردم برخورد کند و مردم احساس کنند که ریاکاری در کار دولت نیست، این مسائل را توجه می‌کنند و خودشان نیز به‌ دولت کمک می‌کنند. دولت سیزدهم تاکنون صادقانه عمل کرده و نسبت به معضلات باقی‌مانده از دولت‌های گذشته بی‌تفاوت نبوده است که این موضوع در افزایش اعتماد عمومی موثر خواهد بود.»

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ «مجلس در زمینه نظارت و تصویب قوانین سنگ تمام گذاشته است. ما باید در اولویت‌بندی‌ها تلاش‌مان بر این باشد که با کمک دولت و قوه قضاییه، اولویت‌ها را مشخص کنیم و توان‌مان را بر طرح‌ها و پروژه‌های مهم بگذاریم. وقت ما محدود است و مهمترین موضوعات لازم است در جلسات سران قوا مطرح و تصمیم‌گیری شود. بنابراین تلاش مجلس باید به گونه‌ای باشد که وقت و فرصت را صرف کار مردم کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار