با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی

مدرسه خیرساز شش کلاسه حاج کرامت اسدی در سراب افتتاح شد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه مشکل کمبود فضای آموزشی برای سیستم تعلیم و تربیت وجود دارد گفت اما خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان پروژه‌های مختلفی را در دستور کار دارند و از این حیث استان آذربایجان شرقی پیشتاز است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خیرساز شش کلاسه حاج کرامت اسدی در سراب افتتاح شد

علیرضا صیادی در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز شش کلاسه حاج کرامت اسدی گفت: تقدیر از خیرین محترم در هر زمان و مکان بدون هیچ وقفه ای واجب است چرا که اقدامات خیرخواهانه آنها معامله الهی است و آنها خالصانه دارایی خود را در راه علم هزینه می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه لازم است به دانش آموزان اندیشه های خوب را یاد بدهیم، افزود: این مهم از طریق معلم و مدرسه اتفاق می افتد و خیرین هموار کننده این مسیر هستند.

صیادی گفت: مشکل کمبود فضای آموزشی برای سیستم تعلیم و تربیت وجود دارد اما خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان پروژه های مختلفی را در دستور کار دارند و از این حیث استان آذربایجان شرقی پیشتاز است.

این مقام مسئول اضافه کرد: هیچ سازمان خدمت رسانی به گستردگی آموزش و پرورش نیست و پرچم آن در دور افتاده ترین مکان ها برافراشته است که نشان دهنده ضرورت نیاز به علم و دانش است و هیچ کس بی نیاز از آموزش و پرورش نیست.

وی ادامه داد: اراده جمعی ، کمک خیرین و همیاری مردمی می خواهد که این سازمان گسترده را مدیریت کرده تا خدمت رسانی مطلوبی ارائه دهد.

وی اضافه کرد: خیرین مدرسه ساز هدفی جز افزایش دانایی فرزندان ایران اسالمی ندارند چراکه قدرت در فکر و دانش و همت است.

گفتنی است، مدرسه خیرساز شش کلاسه حاج کرامت اسدی در شهرستان سراب با زیربنایی به مساحت ۴۵۰متر مربع در دوطبقه احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار