فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران خبر داد:

مشارکت سپاه در احداث۳۲۰ مدرسه در استان سیستان و بلوچستان

تهران( پانا) - فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح متمرکز ۱۰۵ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان گفت سپاه پاسداران در احداث ۳۲۰ مدرسه در استان سیستان و بلوچستان طی سه سال اخیر مشارکت داشته است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت سپاه در احداث۳۲۰ مدرسه در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سردار محمد پاکپور در آیین افتتاح متمرکز ۱۰۵ پروژه آموزشی در استان سیستان و بلوچستان، ماهیت و فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت و دفاع از امنیت و صیانت از ارزش‎های دینی، اخلاقی و انسانی برشمرد و گفت: در این مرحله و با پایان عملیات ساخت این ۱۰۵ مدرسه، تعداد مدارسی که طی سه ساله اخیر تا به امروز توسط نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان احداث و اهدا شده به۳۲۰ مدرسه رسید.

وی افزود: در همین مدت،۹۱ مدرسه تعمیر و مرمت و بیش از۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و آبخوری نیز برای ۱۱۱ مدرسه استان احداث و ایجاد شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این هدیه بخشی از هزاران طرح و پروژه‎ای است که نیروی زمینی سپاه اجرای صفر تا صد آن را با مشارکت سایر نهادها و دستگاه‎های دولتی بر عهده داشته و به ثمر رسانده است.

وی ادامه داد: افتخار و اعتبار سپاه در کنار همه وظایف و مسئولیت‎های ذاتی و جاری، خدمتگزاری مردم و یاری رساندن به دولت‌ها در امر مردم یاری، عمران و سازندگی است و باور داریم که این اقدامات، بخش مهم و تفکیک ناپذیر امنیت پایدار به شمار می‎آید.

سردار پاکپور با بیان اینکه در دیدارهایی که با مقام معظم رهبری داریم ایشان همیشه برای اقدامات محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور تاکید دارند، گفت: هر موقع خدمت حضرت آقا می‎رسیم برای اقدامات محرومیت زدایی تشویق می‌کند، ایشان همیشه مشوق ما برای انجام اقدامات مردم‏‎یاری هستند و حمایت‎های مالی نیز تزریق کرده‎اند.

وی خاطرنشان کرد: در سیستان و بلوچستان اگر زیرساخت‎های لازم فراهم شود قطعا شاهد حضور بیشتر سرمایه‎گذاران در بخش‎های مختلف از جمله معادن در این استان خواهیم بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر کارهای ذاتی و امنیتی، بیشتر برنامه‌های ما با ریش سفیدان و سران طوایف، برنامه‎های فرهنگی است که بتوانیم تامین امنیت را با اقدامات فرهنگی در منطقه همچنان ارتقا دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار