مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

ضرورت توسعه کمی و کیفی دستگاه تعلیم و تربیت با اتکا به اراده جمعی

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی توسعه کمی و کیفی دستگاه تعلیم و تربیت را، در گرو اراده جمعی دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۵۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توسعه کمی و کیفی دستگاه تعلیم و تربیت با اتکا به اراده جمعی

علیرضا صیادی در جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: آموزش و پرورش مهمترین و اصلی ترین دستگاه برای تربیت آینده سازان کشور می باشد و از این رو مسئولیت خطیری بر عهده ما معلمان قرار گرفته است که با حمایت و همراهی اهالی فرهنگ توفیقات آن افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: حمایت و کمک جمع فرهیخته ی شورای اسلامی کلانشهر تبریز موجب تعالی آموزش و پرورش می شود.

صیادی اضافه کرد: توسعه و رشد هر کشوری، ریشه در نوع تعلیم و تربیت دارد و نقص هایی که در برخی قسمت ها مشاهده میشود نشان میدهد که هزینه و سرمایه کم در آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه توفیقات آموزش و پرورش عمومی است، افزود : برای اداره آموزش و پرورش اراده جمعی لازم است.

صیادی با بیان اینکه گسترش مدارس در نقاط محروم استان و پوشش تحصیلی بالا از توفیقات جمهوری اسلامی است افزود: شهرداری ها و شورای های اسلامی در شهرها و مناطق مختلف استان کمک شایانی را به آموزش و پرورش داشته اند اما اراده جمعی می تواند توفیقات استان را در حوزه آموزش و پرورش تا سطح بالاتری افزایش دهد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان اضافه کرد: در ارتباط آموزش و پرورش و شورای های اسلامی همکاری سنجیده، هدایت شده و دقیق لازم است.

فضاهای آموزشی ، مشکلات شهرک های جدید ، همکاری بخش های تربیتی و فرهنگی شهرداری با آموزش و پرورش و تعامل با اهالی علم و ادب و اهل نظر موضوعاتی بود که در بخش پایانی سخنان مدیرکل در ارتباط با همکاری شورای اسلامی شهر مطرح شد.

گفتنی است در جلسه امروز شورای کلانشهر تبریز از رتبه های برتر کنکور استان تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار