مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران؛

طرح "یاوران ولایت" از برنامه‌های اصلی بسیج دانش‌آموزی است

شهرری (پانا) - مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران گفت طرح یاوران ولایت برای دانش‌آموزان بسیجی در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح "یاوران ولایت" از برنامه‌های اصلی بسیج دانش‌آموزی است

سرهنگ روح الله عرب مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران،در روز اول دوره آموزشی یاوران ولایت دانش آموزی آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری، با اشاره به هفته دولت و مزین شدن این هفته به نام شهیدان رجایی و باهنر که از قشر معلم هستند، گفت: بسیار ارزشمند است که خیل عظیمی از بزرگان شهر و استان به اهمیت این دوره واقف بوده و در این آیین شرکت کردند.

او با بیانِ فرموده امام راحل (ره) که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد»، افزود: دانش آموزان عزیز، شما در مکتب ولایت بغیر از قانون، قانون مداری، دین، دینداری، انصاف، مروت، جوانمردی و شجاعت چیزی پیدا نمی‌کنید و این را بدانید که شجاعت‌ و پهلوانی تنها در میدان جنگ نیست بلکه در حال حاضر در تحقق جهاد تبیین که فرمایش مقام معظم رهبری است، باید با تمام وجود در میدان حاضر بود.

عرب اظهار کرد: مکتب این طرح آموزشی یک پشتوانه عظیم فرهنگی و اعتقادی است که ریشه در اساس دین و اسلام دارد و از این رو این دوره ارزش دو چندان پیدا می‌کند.

خبرنگاردانش‌آموز: مهدی ذوالفقاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار