مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد:

مدیر و معلم تحول نیاز است تا دانش‌آموزانی تحول‌خواه و متحول‌‌شده‌ تحویل جامعه دهند

خلیل آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل‌آباد گفت طرح تحول لزوما نیاز نیست، بلکه مرد تحول نیاز است، مدیر و معلم تحول نیاز است که دانش‌آموزانی تحول‌خواه و متحول‌‌شده، تحویل جامعه دهند.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر و معلم تحول نیاز است تا دانش‌آموزانی تحول‌خواه و متحول‌‌شده‌ تحویل جامعه دهند

علیرضا برمکی در مراسم افتتاح سالن همایش های آموزش و پرورش خلیل آباد گفت: امروز در سایه خدمات دولت، شاهد افتتاح سالن همایش های آموزش و پرورش هستیم و امیدوارم این سالن مکانی برای برگزاری مراسمات و برنامه های حوزه تعلیم وتربیت شهرستان است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در ادامه بیان کرد: اگر می خواهیم عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و مفاد سند تحول بنیادین داشته باشیم، بایستی بدون تعارف بگویم که تحول تا پشت در مدارس ما آمده ولی وارد فضای مدرسه نشده است، ما طرح تحول نمی خواهیم بلکه مرد تحول می خواهیم، ما مدیر و معلم تحول می خواهیم که دانش آموزانی تحول خواه و متحول شده در تراز نظام جمهوری اسلامی، تحویل جامعه دهند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت خلیل آباد در پایان با اشاره به افتتاح سالن همایش های اداره آموزش و پرورش شهرستان، اظهار کرد: این سالن که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم با اعتبار ۸۹۵ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان نوسازی کشور واداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی، بازسازی و نوسازی اساسی شده است.

وی افزود: البته کمبودهایی هم دارد از جمله: کف پوش سالن و دستگاه تهویه مناسب که انشالله با پیگیری‌های لازم، فراهم و نصب خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار