معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

اردوهای مهارت محور سازمان دانش‌آموزی باعث تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و مشارکت جویی دانش‌آموزان می‌شود

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت اردوهای مهارت محور سازمان دانش‌آموزی باعث تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری،مشارکت‌جویی، قانون‌مندی و ارتقا اعتماد به نفس و تاب‌آوری بیشتر دانش‌آموزان می شود.

کد مطلب: ۱۳۰۵۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای مهارت محور سازمان دانش‌آموزی باعث تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و مشارکت جویی دانش‌آموزان می‌شود

منصور جوادی در حاشیه بازدید از قطب پنج اردوی های قطبی اعضای سازمان دانش آموزی در گفت و گو با خبرگزاری پانا با بیان اینکه آموزش های مهارت محور و زمینه سازی برای کشف و رشد و شکوفائی استعدادهای برتر از مهم ترین اهداف برگزاری اردوهای سازمان دانش آموزی است، اظهار کرد: آموزش فنون مهارت های مختلف زندگی فردی و اجتماعی، آشنائی با مهارت های ارتباطی و گروه های همسال و آشنائی با آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف اقوام ایرانی از دیگر اهداف برگزاری این اردوهاست.


وی به آموزش و ارتقا روحیه ملی و دینی، روحیه خودسازی و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان در اردوهای سازمان دانش آموزی اشاره کرد و ادامه داد: دانش آموزان در سازمان دانش آموزی و اردوهای آن با فعالیت های خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی و مجامع اعضا بیش از پیش آشنا می شوند.


جوادی با ابراز خرسندی از میزبانی استان آذربایجان غربی از اردوی قطب پنج کشوری اظهار کرد : جای بسیار خوشحالی دارد که پس از 3 سال وقفه اردوهای سازمان دانش آموزی شاهد گشایش و میزبانی این اردوها در خطه آذربایجان غربی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار