معاون پرورشى و فرهنگى آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

سازمان دانش‌آموزی بازوى اجرایى و فکرى تعلیم و تربیت در تحقق حیات طیبه دانش‌آموزان است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشى و فرهنگى آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، سازمان دانش‌آموزی را بازوى اجرایى و فکرى نهاد تعلیم و تربیت در تحقق حیات طیبه دانش‌آموزان که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده است دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۹۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بازوى اجرایى و فکرى تعلیم و تربیت در تحقق حیات طیبه دانش‌آموزان است

منصور جوادى در نشست هم اندیشى معاونین پرورشى و تربیت بدنى و سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، به اهمیت برنامه هاى سازمان دانش آموزى اشاره کرد و گفت: جریان تربیتى دانش آموزان نیازمند یک برنامه ریزى دقیق و ترسیم راه‌های کوتاه مدت و بلندمدت است. سازمان دانش آموزى یک از مجموعه هاى جریان‌ساز و بازوى اجرایى و فکرى نهاد تعلیم و تربیت در رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه مورد اشاره در سند تحول بنیادین به حساب مى آید.

وى افزود: سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى با تیم مدیریتى و کادر اجرایى توانمند، برنامه ریزى هاى دقیق و برنامه هاى متنوعى را در سطح استان به اجرا درآورده که پوشش و همکارى همه جانبه از سوى شهرستان ها و مناطق مورد انتظار است.

معاون پرورشى و فرهنگى آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى با اشاره به میزبانى بسیار خوب سازمان دانش آموزى استان از قطب ٥ اردوى ملى اعضاى سازمان دانش آموزى گفت: روحیه تشکیلات محور، مسولیت پذیرى، نوع دوستى و کار گروهى از شاخصه هاى اصلى اعضاى سازمان دانش آموزى است که میزبانى بسیار خوب و در خور شأن استان از اردوى ملى گواهى بر این ادعا است.

جوادى گفت: برنامه هاى سازمان دانش آموزى استان در طی سال تحصیلى در تمامى شهرستان ها و مناطق لازم الاجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار