تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان دانش‌آموزی است

ارومیه (پانا) - نماینده سازمان دانش‌آموزی کشور در اردوی قطب 5 کشور گفت تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی برای نقش‌پذیری در آینده کشور از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان دانش‌آموزی است

علی منصور سمائی، نماینده سازمان دانش آموزی در قطب 5 اردوهای قطبی کشور در آئین اختتامیه این اردو که به میزبانی سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی در اردوگاه معلم شهرستان ارومیه برگزار شد با بیان اینکه آموزش‌های مهارت‌محور برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوهای دانش‌آموزی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردوهاست، اظهار کرد: بی شک ظرفیت‌های موجود در سازمان دانش‌آموزی می‌تواند در اجرائی شعار "هر دانش آموز، یک مهارت تخصصی" بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی از اهم فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی و از اولویت‌های اردوهای دانش آموزی است، ادامه داد: تربیت و پرورش دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی برای نقش‌پذیری در آینده کشور از مهم ترین دغدغه های مسئولان سازمان دانش آموزی کشور است.

سمائی به ساحت‌های 6 گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره و خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز در بیانه گام دوم انقلاب تاکید داشتند؛ می بایست جوانان کشور با حضور و نقش‌آفرینی در بخش های مختلف کشور آماده شوند.

این مقام مسئول به هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی و ظهور و بروز آسیب های اجتماعی نوظهور در بین جوانان و نوجوان اشاره و تاکید کرد: حضور دانش آموزان در فعالیت های مختلف سازمان دانش آموزی خصوصا برنامه های اردوی آن می تواند تا حد بسیار زیادی در خنثی سازی نقشه های شوم بدخواهان نظام تاثیرگذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار