مدیر کل میراث فرهنگی مازندران معارفه شد

ساری(پانا)- در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، صادق برزگر به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل میراث فرهنگی مازندران معارفه شد

آیین تکریم از مهدی ایزدی و معارفه صادق برزگر به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان مازندران با حضور علی طلوعی مدیر کل دفتر وزارتی و امور بین الملل، محمود حسینی پور استاندار مازندران، روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

استاندار مازندران ضمن تقدیر از زحمات ایزدی در دوره مسئولیت خود به برزگر مدیرکل جدید میراث فرهنگی تبریک گفت و افزود: در حوزه میراث فرهنگی چند گام بزرگ باید برداشته شود ما نیازمند یک باز تعریف از میراث فرهنگی هستیم.

محمود حسینی پور بیان کرد: یک مفهوم در مازندران به شدت از عظمت برخوردار و بزرگ است آن مفهوم، مفهومِ روستا است، ۳ هزار و ۶۰۰ روستا در مجموعه مدیریت استان ثبت شده است.

حسینی پور عنوان کرد: تاثیر گردشگری بر افزایش میزان اشتغال و درآمدهای ارزی، رونق صنایع داخلی و گسترش همکاری های بین المللی موجب شده است تا نگرش کشورهای دنیا به مرزها تغییر پیدا کند و جایگاه مهمی را در سیاست گذاری دولت ها ایجاد کند.

وی گفت: امروزه گردشگری به عنوان یکی از مؤلفه های سیاست در برخی از کشورها هم استفاده می شود و این صنعت پس از صنایع خودروسازی، ساختمانی و غذایی چهارمین صنعت برتر جهان است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهدی ایزدی در طول دوران تصدی مدیریت امور میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، صادق برزگر به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان منصوب شد.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار