نظارت مستمر بر تاسیسات اقامتی و پذیرایی در مازندران

ساری (پانا) - سرپرست اداره‌ کل میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از نظارت جدی و مستمر تاسیسات اقامتی و پذیرایی سراسر استان با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا خبر داد‌.

کد مطلب: ۱۳۰۱۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نظارت مستمر بر تاسیسات اقامتی و پذیرایی در مازندران

مهدی ایزدی اظهار کرد: بازدید نظارتی بر تاسیسات اقامتی و پذیرایی به‌ویژه تاسیسات ساحلی با اوج گرفتن شیوع دوباره کرونا به‌صورت جدی و مستمر پیگیری می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با عنوان اینکه این بازدیدها در راستای نظارت بر ارتقای کیفیت خدمات به گردشگران و رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می‌گیرد، گفت: طرح های دریا و واحدهای اقامتی خانه مسافر از جمله واحد هایی است که به دلیل اقبال گردشگران در این ایام بیش از پیش کنترل و نظارت می‌شود.

ایزدی ضمن تقدیر از بهره برداران تاسیسات گردشگری که با اقدامات ارزنده خود زمینه لازم را برای زمینه سازی خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران در راستای توسعه سفرهای داخلی فراهم می‌کنند، گفت: مراکز اقامتی و تاسیسات خدمات رسان نقش اساسی در تحقق رشد و توسعه‌ گردشگری در یک منطقه دارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه اقدامات انجام شده و با توجه به آموزش ها و رعایت اصول و ضوابط مصوب وزارتخانه، شاهد افزایش رضایت گردشگران از خدمات ارائه شده باشیم.

خبرنگار پانا : امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار