خسرو امیر صادقی و کمای 3روزه

نمایش فرهنگ اقوام مختلف در فیلم و سریال‌ها از دیدگاه خسرو امیر صادقی اهمیت دارد

تهران (پانا) - خسرو امیر صادقی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت در یک سال گذشته حدود ده کار را به‌دلیل ناراحتی ریوی رد کرده است،

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
خسرو امیر صادقی و کمای 3روزه

خسرو امیر صادقی می‌گوید، متاسفانه با وجود تمامی پیشگیری‌ها و رعایت‌هایی که انجام دادم در بهمن ماه سال گذشته سه روز به کما رفتم؛ پس از بیدار شدن از کما متوجه شدم که به بیماری کرونا مبتلا شده ام. به دنبال این مسئله مدت بیشتری را در قرنطینه گذراندم تا شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کند.

امیر صادقی ادامه داد: از ده سالگی فعالیت خود را از شهر کیاکلا در شهرستان سیمرغ آغاز کردم و در مناطق مختلف مثل همدان، شیراز، اصفهان و مشهد نیز فعالیت داشتم. در تئاتر نیز فعالیت داشتم و به این کار علاقه‌مند بودم اما به دلیل آن که مشکلاتی برای تئاتر در سال‌های ابتدایی انقلاب پیش آمد نتوانستم در تئاتر به فعالیت خود ادامه دهم.

وی افزود: اولین سریالی که در تلویزیون داشتم «مشتی به تهران می‌آید» نام داشت که توسط پدر آریا عظیمی نژاد کارگردانی شده بود. از آنجا وارد پروژه‌های تلویزیونی شدم و می‌توان گفت از سال ۶۳ تا به امروز در حدود ۲۳ سریال نقش‌آفرینی کرده‌ام.

او اظهار داشت: بهترین بازخوردی که از سریال‌های خود داشته‌ام درباره نقش‌آفرینی‌ام در «پایتخت» بود؛ بازخوردها در مازندران بسیار بیشتر از مناطق دیگر بود و من حدود ۱۰ هزار پیام از طرف آن‌ها دریافت کردم. خوشبختانه سریال پایتخت توسط ایرانیان داخل و خارج از کشور مورد توجه بسیاری قرار گرفت و توانست بینندگان بسیاری را به خود اختصاص دهد.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نمایش فرهنگ اقوام مختلف در فیلم و سریال‌ها اهمیت بسیاری دارد چرا که هرکدام تاریخچه خود را دارند و از زیبایی بسیاری برخوردار می‌شوند. همچنین ایفای نقش یک فرد با قومیت خاص توسط بازیگری که به آن قومیت تعلق ندارد از نظر من ایرادی ندارد چرا که بازیگران ساخته شده‌اند تا خلاقیت خود را نشان دهند.

امیر صادقی اظهار کرد: برای مثال علیرضا خمسه با وجود آن که نقشی به نسبت ساده با دیالوگ‌های کم داشت، به دلیل خلاقیت و هوشی که دارد توانست بهترین ایفای نقش ممکن را داشته باشد و شخصیت پنجعلی را بسیار در معرض توجه قرار دهد.

او ادامه داد: برترین تجربه من آن است که مردم‌داری، مردم‌دوستی و فرصت دادن به جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است. ما باید به جوانان اهمیت بیشتری دهیم و مسیر آن‌ها را در مسیری که می‌خواهند باز کنیم.

گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز عباس درویش است. اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini. irani بارگزاری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار