سجادی در گفت‌وگو با پانا:

سمن‌سراها می‌توانند برای بروز هویت اجتماعی کمک‌کننده آموزش و پرورش باشند

سمن‌های جوانان به عنوان حلقه‌های میانی، تشکل‌هایی هستند که به آن‌ها برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، چشم امید داریم

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت یکی از کانون‌های توجه وزارت ورزش سمن‌سراها یا خانه‌های جوان است که می‌تواند برای بروز هویت‌های اجتماعی جوانان به وزارت آموزش و پرورش کمک کند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سمن‌سراها می‌توانند برای بروز هویت اجتماعی کمک‌کننده آموزش و پرورش باشند

حمید سجادی در گفت‌وگو با پانا درباره برنامه‌های فراغتی وزارت ورزش برای نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: «علاوه بر ۳۲ هزار رویداد فراغتی، در هفته تربیت‌بدنی سال گذشته طبق آمار و ارقام، ۶ هزار و ۹۰۰ رویداد ورزشی انجام دادیم. از اواخر اسفند تا پایان ۱۳ فروردین آیین‌ها و مناسبت‌هایی داشتیم که جمع این رویدادها ۷ هزار رویداد شد.»

وی افزود: «خانه‌های ورزش یا سمن سراها محل فعالیت، تعامل،‌ حضور و بروز سمن‌ها در کشور است که یکی از بهترین هدف‌‌‌‌‌‌‌ها و برنامه‌های معاونت جوانان وزارت ورزش است. تعدادی در حال ساخت داریم و در نقاطی که خانه ورزش نداریم و ساخت آن‌ها با روند کندی روبه‌رو شده است، پیش‌بینی کرده‌ایم که از مکان‌های استیجاری استفاده کنیم.»

وزیر ورزش با بیان اینکه سمن‌سراها می‌تواند به وزارت آموزش و پرورش کمک کند، گفت: «یکی از کانون‌های توجه ما سمن‌سراها یا خانه‌های جوان است که می‌تواند در جهت بروز هویت‌های اجتماعی جوانان باشد. سمن‌های جوانان که با مجوز وزارت ورزش فعالیت می‌کنند به عنوان حلقه‌های میانی، تشکل‌هایی هستند که ما به آنها برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، چشم امید داریم. ما مشارکت جوانان در اداره امور اجتماعی را مدنظر قرار داده‌ایم تا بتوانند حاکمیت را به جریان‌های اجرایی کشور وصل کنند.»

سجادی خاطرنشان کرد: «ما بالغ بر ۳۵ هزار تشکل جهادی داریم که لازم است تا این افراد یکدیگر را ببینند، همسو شوند، برآیند آنها دیده و بر عملکرد آن‌ها نظارت شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار