در دیدار اعضای کمیسیون آموزش با نماینده ولی فقیه استان کردستان مطرح شد؛

قانون جهش تولید دانش‌بنیان و رتبه‌بندی معلمان با محوریت کمیسیون آموزش از قوانین مهم مجلس یازدهم است

تهران (پانا) - اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در دیدار با نماینده ولی فقیه استان کردستان به تشریح مصوبات کمیسیون آموزش و مجلس یازدهم و توجه به وضعیت معیشتی معلمان و اساتید دانشگاه و همچنین ارتقای سطح کیفی آموزش در کشور پرداختند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
قانون جهش تولید دانش‌بنیان و رتبه‌بندی معلمان با محوریت کمیسیون آموزش از قوانین مهم مجلس یازدهم است

اعضای کمیسیون آموزش در بدو ورود به استان کردستان مورد استقبال رسمی مقامات استانی کردستان قرار گرفته و در اولین برنامه کاری خود با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی دیدار کردند.

در این دیدار علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به تشریح مصوبات کمیسیون آموزش پرداخت و با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تعالی حوزه آموزش عالی و آموزش و پرورش مصوبات مهمی که تبدیل به قانون شده‌اند را برشمرد.

رئیس کمیسیون آموزش با یادآوری تصویب قانون رتبه‌بندی پس از 12 سال در مجلس یازدهم، اظهار کرد: این مصوبه از جمله مصوبات مهمی بود که برای بهبود وضعیت تعلیم و تربیت در کشور و همچنین توجه به معیشت معلمان به تصویب رسید. همچنین همسان‌سازی حقوق هیات علمی دانشگاه‌های وزارت علوم با اعضای هیات علمی وزارت بهداشت یکی دیگر از مصوباتی بود که با محوریت کمیسیون آموزش به تصویب مجلس یازدهم رسید.

رئیس کمیسیون آموزش با اشاره به تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان این قانون را نیز یکی از قوانین شاخص مجلس یازدهم برشمرد که کمیسیون آموزش بانی آن بود.

وی افزود: قانون جهش تولید دانش بنیان می‌تواند تحول مهمی در حوزه دانش‌بنیان‌ها و افزایش کمی و کیفی محصولات دانش بنیان در کشور ایجاد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نیز ضمن خیرمقدم به اعضای کمیسیون آموزش با اشاره به ظرفیت های بالای استان نسبت به فعال شدن این ظرفیت‌های بالقوه تاکید کرد و از اقدامات صورت گرفته در جهت حمایت از وضعیت معیشتی معلمان تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار