در راستای تجلیل از صبر و مقاومت آزادگان صورت گرفت

دیدار وزیر آموزش و پرورش با جمعی از آزادگان حوزه ستادی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش همزمان با روز ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به کشور با جمعی از آزادگان حوزه ستادی دیدار و گفت‌و‌گو کرد و از صبر و مقاومت این عزیزان تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیر آموزش و پرورش با جمعی از آزادگان حوزه ستادی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، یوسف نوری در این دیدار با اشاره به اینکه آزادگان حق بزرگی بر جامعه دارند، اظهارکرد: صبر و مقاومت شما عزیزان در برابر رژیم بعث عراق که به هیچ‌یک از قوانین انسانی، اسلامی و ملی و بین‌المللی پایبند نبود، نشانه‌ای از ایمان قوی شما به اسلام و انقلاب اسلامی و حضرت امامخمینی(ره) و باور به پیروزی حق بر باطل بود.

وی ادامه داد: این باور قلبی شما باوجود حمایت همه‌جانبه استکبار جهانی از رژیم بعث عراق به ثمر رسید و پیروزی ملت ایران در این جنگ تحمیلی، در تمام جهان بارقه‌ای از امید در قلب و جان آزادگان دنیا به وجود آورد. و حقانیت این ملت و انقلاب را ثابت کرد.

وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه روز و لحظه ورود آزادگان به خاک میهن، یکی از خاطرات ماندگار تمام ایرانیان است و هیچ‌کس آن لحظه‌ها را فراموش نمی‌کند، بیان کرد: شما آزادگان سرافرازان این ملت هستید که علی‌رغم همه سختی‌ها، رنج اسارت را تحمل کردید.

وی بابیان اینکه شما آزادگان به دلیل صبر و مقاومتتان، در نزد ملت عزت دارید، افزود: افتخار آموزش‌وپرورش این است که همکارانی مانند شما دارد و به حضور شما افتخار می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از تجارب شما در همه حوزه‌های نظام تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار