خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در مسیر پیشرفت جامعه دارند

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل بیان کرد خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در بسیج سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه در مسیر پیشرفت جامعه دارند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در مسیر پیشرفت جامعه دارند

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در پیامی با تبریک روز خبرنگار، نقش رسانه‌ها و خبرنگاران را در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و بسیج سرمایه‌های مادی و معنوی در مسیر پیشرفت و همچنین ارتقای کیفیت تصمیم‌ها و آگاهی حضور مردم در عرصه‌های سازندگی مادی و معنوی بی‌بدیل دانست.

متن کامل پیام استاندار اردبیل به‌مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا قتیل العبرات
هفدهم مرداد، روز شهادت خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی، زنده‌یاد محمود صارمی و روز خبرنگار که امسال، با عاشورای سید شهیدان و سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مقارن شده، یادآور رسالت خطیر خبرنگاران در آگاهی‌بخشی و مشارکت موثر در تعالی و پیشرفت جامعه است.
استان اردبیل با ظرفیت‌های بی‌نظیر منابع انسانی، فرهنگی و اقتصادی، امروز بیش از هر زمانی برای طی هر چه سریع‌تر مسیر رشد و پیشرفت نیازمند تجدید نظر در برخی رویه‌ها و مسیر‌های گذشته است تا بتواند استانی در شأن این ملت گردد. بی‌شک رسیدن به این هدف و طی این مسیر حیاتی و تاریخی جز با حضور جدی و همراهی اصحاب قلم و رسانه میسر نمی‌شود. در دوران کنونی عرصه رسانه و خبر و خبرنگار بخشی جدایی‌ناپذیر از فرآیند پیشرفت جوامع است که توجه جدی به این عرصه را به‌خصوص در جوامعی که نیازمند تحول‌گرایی برای رسیدن به آینده‌ای با عزت هستند دو چندان می‌نماید.
نقش بی‌بدیل رسانه‌ها و خبرنگاران در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و بسیج سرمایه‌های مادی و معنوی در مسیر پیشرفت و همچنین ارتقای کیفیت تصمیم‌ها و آگاهانه نمودن حضور مردم در عرصه‌های سازندگی مادی و معنوی، همه و همه مسائل بسیار مهمی هستند که ارکان تحول و حرکت رو به رشد را در یک جامعه شکل می‌دهند.
این‌جانب، ضمن نثار سلام و صلوات به ارواح پاک شهیدان اسلام، به‌ویژه، شهدای والامقام کربلا -آن الگو‌های جاودانه عزت و شرافتمندی- و ادای احترام به روح بلند شهدای عرصه اطلاع‌رسانی، روز خبرنگار را گرامی داشته و از زحمات و تلاش‌های مستمر همه خبرنگارانی که در سرتاسر استان، صادقانه در عرصه مهم و حساس خبر می‌کوشند قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند مهربان، می‌خواهم برای همه این عزیزان، توفیقات روز افزون در خدمتگزاری به مردم و میهن عزیزمان عنایت فرماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار