پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل به‌مناسبت روز خبرنگار

اردبیل (پانا) -‌ به‌مناسبت فرا‌رسیدن روز خبرنگار و تقارن آن با شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل به‌مناسبت روز خبرنگار

متن پیام عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)

ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر و عاشورا؛ پیام آور صلح، امنیت، نظم، عدالت، برادری و اخوت، توحید پرستی و حقیقت جویی برای تمامی جوامع و در تمامی اعصار است. عاشورا نه یک واقعه یا تراژدی، بلکه یک فرهنگ برای بشریت است، فرهنگی برخاسته از متن اسلام ناب که نقش حیاتی در استحکام ریشه ها، رویش شاخه ها و به ثمر نشستن آن ایفا کرده است.

روایت درست، حکیمانه، خردمندانه و با اقتدار عقیله بنی هاشم (س) سبب شد آموزه های عاشورا به خوبی بدرخشد و چشم ها را خیره کند و جان های تشنه را سیراب و مکتب عاشورا را تا ابد، زیر نور پرفروغ امامت و ولایت که خورشید حیات طیبه هستند درخشان و زنده نگه دارد و راه درست زیستن را بیاموزد و فروخفتگان را بیدار و عاشقان را به سمت حسین (ع) راهنمایی کند. این آیینه ایست گرانسنگ برای راویانی که امروز در سنگر روایت و تبیین، با قلم، فکر و اندیشه خویش حماسه می آفرینند و بصیرت و مقاومت و دشمن شناسی را در تحلیل ها و آثار خویش می گنجانند.

اینک در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش که در راه حقیقت به شهادت رسیدند و این ایام، با روز خبرنگار مصادف شده است از تلاش و مجاهدت ارزشمند خبرنگاران ساعی، پرتلاش و دلسوز استان اردبیل در به تصویر کشیدن رخدادها و مسائل استان، خالصانه تشکر کرده و ایام سوگورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز خبرنگار را گرامی می داریم.

یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی داشته و روز بزرگداشت و تکریم جهادگران میدان مبارزۀ رسانه و تبیین را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار