در نشست بصیرتی کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه ورامین عنوان شد:

تبیین محور فعالیت‌های پرورشی مدارس

ورامین (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین، اقامه نماز جماعت، نشست‌های بصیرتی و گفتمان‌های دینی، معرفی مکارم اخلاق در راستای سیره ائمه اطهار(ع) و بزرگداشت ایام‌الله و روزهای منتسب به ائمه اطهار(ع)، را به عنوان چهار محور اصلی فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۷۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تبیین محور فعالیت‌های پرورشی مدارس

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه ورامین تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که حجت الاسلام محمد طزری، امام جمعه خیرآباد و حجت الاسلام حسین حسنی معاون حوزه علمیه ورامین شرکت داشتند، حسین محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ورامین به تشریح فعالیت‌های پرورشی سال تحصیلی آینده مدارس در حوزه قرآن، عترت و نماز پرداخت.

محمدزاده اقامه نماز جماعت، نشست‌های بصیرتی و گفتمان‌های دینی، معرفی مکارم اخلاق در راستای سیره ائمه اطهار (ع) و بزرگداشت ایام الله و روزهای منتسب به ائمه اطهار (ع) را به عنوان چهار محور اصلی این فعالیت‌ها نام برد.

این مقام مسئول تشکیل کمیته هماهنگی‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه را در راستای چشم انداز مطرح در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مبنی بر برخورداری از مربیان دارای فضایل اخلاقی و شایستگی‌های حرفه‌ای با هویت یکپارچه توحیدی بر اساس نظام معیار اسلامی دانست.

حجت الاسلام طزری نیز در این جلسه اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با حوزه‌های علمیه، روحانیون آماده حضور در مدارس برای تبیین این محورها به ویژه اقامه نماز جماعت هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در انتخاب روحانی سعی بر آن شده است کسانی که دارای توانایی بهتر برای تعامل با دانش آموزان هستند؛ گزینش و به مدارس فرستاده شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار