نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ در ورامین

ورامین(پانا)_ نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ توسط گروه نمایشی آیش و به کارگردانی آرزو رستمی به روی صحنه تأتر در فرهنگ سرای رازی به نمایش گذاشته شد .

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ در ورامین

آرزو رستمی‌فر کارشناسی کارگردانی سینما که فعالیت نمایشی خود را از سال ۸۱_۸۲ شروع کرده است و در چندین نمایش و فیلم کوتاه ایفای نقش داشته است .
رستمی‌فر در رابطه با کارگردانی نمایش بیوه‌های غمگین سالار جنگ گفت :«نویسنده این نمایش محمدامین یاراحمدی و تهیه کننده آن مهدی سیری و همچنین دستیار کارگردان مژگان رحمانوند است و بازیگران این نمایش عبارتند از مهری باقری کیا ، طیبه نخلی ، زهرا محمدی ، میثم رمضانی ، علی حسینی نژاد است. متن این نمایش شامل موضوعی می‌شود که به نظرم در تمام دوران با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.»

وی در ادامه گوشه‌هایی از این نمایش را اینگونه بیان کرد :« ما به همه گفته‌ایم که خرس مرده است شما هم همین را بگویید. عمارت مم تقی‌خان بعد از مرگ مشکوک آن دچار دردسرها و آشوب‌هایی می‌شود و زن‌های مم تقی‌خان (نیم‌تاج، شاپرک، طلعت) برای جلوگیری از این دسیسه‌ها به دام حرفهای پیشکار مم تقی‌خان شمس الله می‌افتند و داستان در پی نقشه‌های او پیش می‌رود» .

رستمی‌فر در پایان بیان کرد : «بعد از چندسال پس از همه‌گیری کرونا نیاز به نمایش و کارهای هنری بیشتر شده و با تصمیم‌گیری پیشکسوتان انجمن نمایش ورامین این نمایش را آغاز کردیم و هدف از اجرای این نمایش رونق بخشیدن به صحنه تئاتر و روشن نگه داشتن تئاتر ورامین بود.»

خبرنگار : زهرا رضا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار