رییس شورای آموزش و پرورش فیروزه:

برنامه‌های اوقات‌فراغت باید بر اساس علاقه دانش‌آموز باشد

فیروزه (پانا) - فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت اجرای برنامه‌های اوقات‌فراغت باید بر اساس نیازسنجی و علایق دانش‌آموز و خانواده‌ها باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های اوقات‌فراغت باید بر اساس علاقه دانش‌آموز باشد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزه، مهدی باغیشنی، فرماندار شهرستان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور امام جمعه و سایر اعضا صبح امروز برگزار شد، عنوان کرد: اگر برنامه‌های اوقات فراغت با جهت‌گیری صحیح و سالم انتخاب شود، بسیاری از نابسامانی‌های روحی و جسمی و اجتماعی کاهش یافته و خلاقیت‌های فردی و اجتماعی را به بار خواهد آورد.

وی یادآور شد: با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ادارات سطح شهرستان اجرای طرح اوقات فراغت بایستی در قالب برنامه های علمی، هنری، اعتقادی، تفریحی و اردویی در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام طاها، امام جمعه شهرستان فیروزه هم ضمن تاکید بر اجرای باکیفیت برنامه‌های اوقات فراغت در سطح شهرستان استفاده از ظرفیت طلبه های جهادی را فرصتی مغتنم برای طرح های اوقات فراغت عنوان کرد.

علی ابوالفضلی، مدیر اداره آموزش و پرورش نیز در این رابطه گفت: اوقات فراغت فرصت بسیار مغتنمی در جهت تداوم تربیت دانش آموزان و حرکت به سمت چشم انداز ساحت های شش گانه است.

وی افزود: کانون فرهنگی تربیتی این اداره به عنوان دبیرخانه اوقات فراغت این مدیریت، فعالیت خود را در خصوص ترغیب، جذب و برگزاری کلاس‌های متنوع بر اساس ظرفیت فعلی خود در بخش های علمی، فرهنگی، هنری و مهارتی آغاز کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار