معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی:

2 هزار پایگاه اوقات فراغت در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی آماده خدمت‌رسانی هستند

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی اعلام کرد انتظار از اوقات فراغت ایجاد تعامل خوب بین ادارات و مجموعه‌های انقلابی و مردمی در سطح شهر است.

کد مطلب: ۱۲۸۷۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
2 هزار پایگاه اوقات فراغت در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی آماده خدمت‌رسانی هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی در جلسه ستاد استانی فعالیت‌های اوقات فراغت استان گفت: خوشبختانه در استان خراسان رضوی ارتباط مستقیمی بین معاونت آموزش و معاونت پرورشی برقرار است و تاکنون سه جلسه با اعضای ستاد اوقات فراغت برگزار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی بین معاونین آموزشی و پرورشی که وجود دارد امسال شاهد یک اتفاق مبارک در سطح مدارس استان خواهیم بود.

پورثانی بیان کرد: رویکرد ما در اوقات فراغت این است که پای مجموعه های انقلابی و مردمی به برنامه های تابستانه را باز کنیم.

وی با اشاره به این که ما در آموزش و پرورش نباید به دنبال متولی بودن در تمام برنامه ها باشیم اذعان کرد: ما تکلیف داریم از مجموعه های مردمی و انقلابی حمایت کنیم و اداره کل آموزش و پرورش استان در همین راستا حدود ٧ مجموعه مردمی را برای برنامه های اوقات فراغت در مشهد به کار گرفته است.

وی یادآور شد: انتظار ما از اوقات فراغت ایجاد تعامل خوب بین ادارات و مجموعه های انقلابی و مردمی در سطح شهر است تا تربیت دانش آموز طراز طبق سند تحول بنیادین محقق شود.

وی در خصوص آمار تجمیعی تعداد پایگاه ها در فعالیت های تابستان ۱۴۰۱ استان گفت: هزار و ۲۰۰ مدرسه منتخب، ۹۰ کانون فرهنگی تربیتی، ۵۰ پروهش‌سرا، ۲۵۰ مجتمع ورزشی، ۶۵ دارالقرآن، ۵۰ هسته مشاوره، ۲۰ پایگاه اتحادیه انجمن های اسلامی، ۸۰ پایگاه بسیج دانش آموزی، ۱۰۰ پایگاه سازمان دانش آموزی و ۳۰ پایگاه هلال احمر برای تابستانی فعال در آموزش و پرورش آماده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار