نتایج مسابقات ورزشی فرهنگیان فارس در رشته‌های والیبال و تنیس روی میز آقایان اعلام شد

شیراز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی فرهنگیان در رشته‌های والیبال و تنیس روی میز آقایان گفت باید برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به سمت تعریف رویداد و رویدادسازی رفت.

کد مطلب: ۱۲۸۶۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نتایج مسابقات ورزشی فرهنگیان فارس در رشته‌های والیبال و تنیس روی میز آقایان اعلام شد

سید کاظم حسینی در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی فرهنگیان در رشته های والیبال و تنیس روی میز آقایان گفت: باید به کلاس تربیت بدنی توجه ویژه ای شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به اهمیت کلاس‌های تربیت بدنی افزود: مدرسه و کلاس تربیت بدنی ریشه‌ علائق و کشف استعداد افرادی است که امروزه در هر رشته‌ ورزشی یا داوری فعالیت می کنند.

حسینی تاکید کرد: همه همکاران اگر به کیفیت بخشی کلاس های تربیت بدنی توجه کنند، ورزش تبدیل به عادت می شود و در سلامت افراد و جامعه تاثیرات خود را بجای می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح کلاس، مدرسه، شهرستان و مناطق مسابقات ورزشی را بمنظور رویدادسازی و ایجاد شور و نشاط و کنار هم بودن ها برگزار شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: باید برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به سمت تعریف رویداد و رویدادسازی برویم.

حسینی ضمن اشاره به طرح شهید خرازی گفت: بمنظور استفاده آحاد مردم از فضاهای ورزشی، آزادسازی اماکن ورزشی در دستورکار قرار گرفت.

وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی گفت:این طرح به منظور توسعه فضاهای ورزشی مدارس است که در فارس حدود۸۰ فضای ورزشی درحال کامل شدن است.

حسینی با تاکید بر ایجاد رویدادهای ورزشی گفت: باید عادت به ورزش را در افراد نهادینه کنیم و رویدادها را به سمت فعالیت‌های داوطلبانه سوق دهیم.

لازم بذکر است در این مراسم از برگزیدگان هر رشته تقدیر به عمل آمد که نتایج مسابقات به شرح ذیل است.

در رشته والیبال آقایان، تیم ناحیه یک شیراز و تیم شهرستان داراب و شهرستان بختگان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و همچنین تیم شهرستان سده بعنوان تیم اخلاق معرفی شد.

در رشته تنیس روی میز آقایان تیم ناحیه چهار شیراز، شهرستان لارستان به ترتیب مقام اول و دوم و همچنین تیم ناحیه یک شیراز و بیرم بصورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در رشته تنیس روی میز انفرادی آقایان، حمیدرضا مغولی از شهرستان گراش، مجید اسلمی از ناحیه یک شیراز به ترتیب مقام اول و دوم و حمیدرضا راضی از لارستان و عباس بخشی از ناحیه یک شیراز بصورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار