شبکه نمایش میزبان فیلم‌های سفر و گردشگری

تهران (پانا) - شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار، نگاهی به فیلم‌های مرتبط با سفر و گردشگری دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شبکه نمایش میزبان فیلم‌های سفر و گردشگری

به گزارش معاونت سیما؛ شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار خود به فیلم هایی می پردازد که به نوعی با موضوع سفر و گردشگری در ارتباط است و شبکه کودک نیز پویانمایی‌هایی چون سینمایی آوای جنگل پخش می کند.

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از امروز (شنبه) ۲۱ تا ۲۷ خرداد پخش خواهد شد: من و تو، یک دماغ ناقابل، لبخند سبز، مسافر باران، کلاه تو کلاه، ژنرال و اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند، نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت ۱۹:

فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش خواهد بود، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم های کفش های میرزا نوروز، یواش یواش بگو، نبرد با آتش، سه شنبه ها با موری، قصیده ای برای پدرم، هزار و هشتصد گرم و کارتینگ است.

ساعت ۲۱:

سفر و گردشگری از موضوعاتی است که در فیلم های بسیاری در تاریخ سینما به آن پرداخته شده است. فیلم‌های منتخب این هفته در این موضوع به ترتیب شامل فیلم های دور دنیا در هشتاد روز، سفر لورین، جاده ها، در دل طبیعت ، داستان استریت، سفر بخیر و سفر بزرگ خواهد بود.

ساعت ۲۳:

فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش شامل این فیلم های پدربزرگ‌ها، زندگی، گذر از خاطرات، پسر خانواده وینزلو ، بیست و چهار، هواشناس و سقوط یوخن والتر است.

ساعت ۱ بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش به ترتیب روز پخش فیلم های دزد پاریسی ، گربه ۹ دم آرزوهای بزرگ، وقت، دوستان ادی کویل، سرافراز و رودخانه نقره ای است.

فیلم سینمایی چگونه اژدهای خود را آموزش دهید۱ به کارگردانی دین دیبلویس و کریس ساندرز، فردا (یک شنبه ۲۲ خرداد) ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

داستان این انیمیشن در جزیره‌ای به نام برک اتفاق می‌افتد. چند نسل از وایکینگ‌ها در این جزیره سکونت داشته‌اند و قهرمان داستان پسری لاغر اندام به نام هیکاپ است. روزی هیکاپ تصمیم می‌گیرد یک اژدها شکار کند، اما دلش به رحم می‌آید و او را آزاد می‌کند. اژدها هم بدون اینکه به او آزاری برساند با او دوست می‌شود...

انیمیشن سینمایی آوای جنگل به کارگردانی برنت داوز، دوشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی دیوید منکی، ادکی‌یر، برِنت داوز و لوسی مونتگومری خواهیم دید: در یکی از جنگل های آفریقا، حیوانات یک روز صبح متوجه می شوند که می توانند صحبت کنند، به این دلیل که یک بیگانه فضایی در میان آنها قرار گرفته است. وقتی حیوانات به گرمی از او استقبال می کنند، او تمایلی به انجام ماموریت خود، یعنی تسخیر زمین ندارد. حیوانات سعی می کنند به او کمک کنند تا او بتواند وظیفه خود را انجام دهد و ....

فیلم سینمایی اردک غاز به کارگردانی کریس جنکینس، سه شنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در داستان این فیلم آمده است: پنگ، غاز جوان و دو جوجه اردک که از دسته‌هایشان جامانده‌اند با هم همسفر می‌شوند تا به دسته خود برسند. پنگ، غاز جوان پُر شر و شوری است که نمی‌تواند در چارچوب قواعد گروه و دسته‌اش بماند. او به هیجان و سرعت بالا و علاقه دارد و از قانون گریزان است. به همین خاطر نمی‌پذیرد تحت قوانین سفت و سخت گروه پرواز کند و در نهایت از دسته جا می‌ماند. از طرفی دیگر دو جوجه اردک ۱۶ روزه هم به خاطر اشتباه پنگ از دسته‌شان جا می‌ماند. وقتی پنگ تلاش می‌کند تا با سرعت پرواز کند و زودتر از دسته‌ به مقصد برسد با چیزی برخورد می‌کند و بالَش آسیب می‌بیند و ...

انیمیشن سینمایی رابینسون کروزو به کارگردانی وینست کیستلوت و بن استاسن، چهارشنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی ماتیاس شوایگهوفر، یوری لاونتال، جف دوکت و مارییو هرینگتون خواهیم دید: رابینسون کروزو مرد جوانی است که با یک کشتی سفر می کند و کشتی بر اثر طوفان در دریا غرق می شود و او در نزدیکی یک جزیره روی کشتی شکسته می ماند تا این که حیوانات جزیره به راهنمایی طوطی او را به جزیره راهنمایی می کنند و مدت ها رابینسون با حیوانات در جزیره زندگی کرده و برای خودش خانه ای روی درخت می سازد تا این که دزدان دریایی او را نجات داده و از او توقع دارند که آنها را به گنج در جزیره برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار