الهام یاوری:

طرح «روشنا» ابزاری برای تحقق اثرگذاری دانش‌آموزان نخبه در جامعه است

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان طرح «روشنا» را ابزاری مطلوب برای تحقق اثرگذاری دانش‌آموزان نخبه در جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۵۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح «روشنا» ابزاری برای تحقق اثرگذاری دانش‌آموزان نخبه در جامعه است

هشتمین نشست مجمع طرح روشنا با حضور الهام یاوری، ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، فرهاد فتحی نژاد، معاونت برنامه ریزی و مدیریت مدارس سمپاد، عباسعلی مظفری، مدیر حوزه ریاست سازمان و مسئولین و اعضاء مجمع از ۵ قطب کشور برگزار شد.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در این نشست با اشاره به اهمیت طرح روشنا گفت: همه فعالیت های سمپاد به سمت اثر گذاری نخبگان در جامعه است و طرح روشنا ابزار خوبی برای تحقق این هدف در برای دانش آموزان است.

الهام یاوری همچنین افزود: روحانی روشنا می‌تواند یک فضایی فراهم کند که دانش آموزان تصویر کاملتری از یک زندگی دین مدارانه و زندگی اهل بیتی داشته باشد. یک روحانی صبور، پرانگیزه دانا و در عین حال مهربان میتواند چنین فضای تربیتی را در مدارس ایجاد کند.

طرح روشنا با همکاری معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه در استان‌ها و سازمان تبلیغات اسلامی، به منظور بصیرت بخشی و تربیت چند ساحتی در زمینه‌های گوناگون اخلاقی،‌ اجتماعی،‌ فرهنگی و... اجرا شده است.

مسئولیت مجمع روشنا نیز عملیاتی کردن اهداف و دستورالعمل های طرح روشنا، شناسایی و اعزام طلاب نخبه به مدارس استعدادهای درخشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار