جزئیات فراخوان و پویش «ما دانش آموزان مکتب امام رضائیم» اعلام شد

آغاز پویش بزرگ «ما دانش آموزان مکتب امام رضاییم»

تهران(پانا) -جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهر تهران که همواره در عرصه‌های مختلف فرهنگی نقش آفرین بوده‌اند، همراه با محبین و شیعیان مخلص آستان رضوی، در پویشی همگانی، ارادت خود را به ساحت ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)، اعلام می‌دارند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش بزرگ «ما دانش آموزان مکتب امام رضاییم»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثنا) و تبریک ایام دهه کرامت و میلاد فرخنده کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، از برگزاری پویش بزرگ « ما دانش آموزان مکتب امام رضاییم »، در راستای ادای احترام به آستان و مقام والای امام رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) خبر داد.

علیرضا کریمیان با اعلام این خبر افزود: جامعه فرهنگیان شهر تهران که همواره در عرصه های مختلف فرهنگی نقش آفرین بوده اند، همراه با محبین و شیعیان مخلص آستان رضوی، در پویشی همگانی، ارادت خود را به ساحت ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)، اعلام می دارند.

گفتنی است این پویش در ایام دهه فرخنده کرامت، با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان شهر تهران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش تمامی دانش آموزان و فرهنگیان شهر تهران می توانند در دو رشته نقاشی از حرم امام رئوف و نیز تقدیم جمله ای خطاب به هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، در این پویش شرکت کنند.

مختصات هر بخش به شرح زیر اعلام شده است:

بخش اول:

جمله ای کوتاه خطاب به امام رضا (علیه السلام)

مخاطبان:

- دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی تمامی مدارس شهر تهران.

در این بخش دانش آموزان عزیز می توانند یک جمله کوتاه خطاب به هشتمین امام عزیز آسمان ولایت را از طریق وبسایت http://pf.tehranedu.ir ارسال نمایند.

بخش دوم:

نقاشی یا پوستر از حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) یا مشهد مقدس

مخاطبان:

- دانش آموزان متوسطه اول و دوم و فرهنگیان عزیز

در این بخش دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته می توانند در رشته نقاشی و پوستر با تکنیک و اندازه آزاد، یک اثر از آستان مقدس حضرت امام رضا (علیه السلام) یا مشهد مقدس را طراحی و به وبسایت http://pf.tehranedu.irارسال کنند.

درج مشخصات فردی بر روی نقاشی، پوستر الزامی است.

جوائز و برگزیدگان:

8 جایزه سفر به مشهد مقدس

80 جایزه به برگزیدگان.

گفتنی است، عموم دانش آموزان و فرهنگیان عزیز می توانند آثار خود را در دهه کرامت و حداکثر تا پایان روز 22 خرداد 1401 به نشانی اعلام شده، ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار