سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

زنگ سپاس معلم در ۳ هزار مدرسه کهگیلویه‌وبویراحمد نواخته شد

یاسوج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت به مناسبت هفته معلم و همزمان با سراسر کشور، زنگ سپاس از معلمان استان در بیش از ۳ هزار آموزشگاه این استان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ سپاس معلم در ۳ هزار مدرسه کهگیلویه‌وبویراحمد نواخته شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد جمالی در آیین نواختن زنگ سپاس معلم که به نیابت از مدارس استان در مدرسه شاهد یاسوج نواخته شد، اظهار کرد: زنگ سپاس معلم امروز همزمان با سراسر کشور در بیش از 3 هزار آموزشگاه مناطق مختلف این استان نواخته شد.

جمالی، تکریم معلم را وظیفه‌ای همگانی دانست و با بیان اینکه در این هفته از ۱۰۲ معلم نمونه استانی و کشوری تجلیل خواهد شد، گفت: بر اساس روزشمار هفته معلم ۴۰۰ برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

سیدجواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این آیین اظهار کرد: نقش معلم در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است و همه باید مدیون جامعه فرهنگی باشیم.

هاشمی‌مهر بیان کرد: بستر رشد و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را معلم فراهم می‌کند و این نقش مهم را باید همه مسئولان قدر بدانند.

وی با اشاره به نقش انبیاگونه معلمان تصریح کرد: جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی استان در برگزاری ۲ اجلاسیه در شهرستان گچساران و کهگیلویه، حضور معنوی خوبی داشتند.

هاشمی‌مهر افزود: حضور پرشور مردم و جامعه فرهنگی در آیین‌های ملی و مذهبی، نشان از پایبندی آن‌ها به آرمان‌های والای شهدا دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار