سرپرست آموزش و پرورش ورامین:

تلفیق معاونت‌های پشتیبانی و پژوهش بهره‌وری آموزش و پرورش را بهبود می بخشد

ورامین (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ورامین تلفیق معاونت‌های پشتیبانی و پژوهش را کاری درست دانست و گفت پژوهش‌ها می‌تواند با تعیین اولویت‌ها، خیل عظیم خدمات واحد پشتیبانی را در جهت برآوردن نیازهای آموزش و پرورش خط دهی کند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تلفیق معاونت‌های پشتیبانی و پژوهش بهره‌وری آموزش و پرورش را بهبود می بخشد

در آغازین روزهای فعالیت سرپرست جدید آموزش و پرورش ورامین، اولین جلسه بررسی چالش‌ها و پتانسیل‌های معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت و معاونت پژوهش و برنامه ریزی با همکاران اداری این معاونت‌ها برگزار شد.

علی عباسی، سرپرست آموزش و پرورش ورامین پشتیبانی را پیشران آموزش و پرورش دانست و گفت: با شناخت فرصت‌‌‌‌‌‌ها و تهدیدها برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش برنامه ریزی خواهیم کرد.

عباسی، تلفیق معاونت‌های پشتیبانی و پژوهش را کاری درست دانست و ادامه داد: پژوهش‌ها می‌تواند با تعیین اولویت‌ها، خیل عظیم خدمات واحد پشتیبانی را در جهت برآوردن نیازهای آموزش و پرورش خط دهی کند.

محمود ملایری، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیز بیان کرد: نقش پژوهش در آموزش و پرورش راهبردی و نقش پشتیبانی نیز موتور محرکه فعالیت‌های آموزش و پرورش است که این دو در کنار هم به تعالی آموزش و پرورش می‌اندیشند.

سپس سعید کردبچه، کارشناس مسئول رفاه معلم آموزش و پرورش ورامین در این جلسه، تأخیر شش ماهه انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان و همچنین تاخیر در بازگشت کسورات به منطقه را بزرگترین چالش آموزش و پرورش ورامین دانست.

سید جواد کلهرودی، کارشناس بودجه و آمار آموزش و پرورش ورامین از دیگر سخنرانان این جلسه بود. کلهرودی درآمدزایی را مهمترین نیاز آموزش و پرورش دانست.

وی در ادامه صحبت‌های خود پیشنهاد داد: ایجاد جذابیت، نشاط و تحول در اداره آموزش و پرورش راهی برای ماندگاری و جذب نیروهای اداری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار