سرپرست آموزش و پرورش ورامین:

ضرورت استفاده از پتانسیل‌های بنیاد شهید، در جهت معرفی آرمان‌های شهدا

ورامین (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ورامین عنوان کرد فرهنگ ایثار و شهادت باید در مدارس شاهد تبیین شوند و بر ضرورت تعامل و استفاده از پتانسیل‌های بنیاد شهید، در جهت معرفی آرمان‌های شهدا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت  استفاده از پتانسیل‌های بنیاد شهید، در جهت  معرفی آرمان‌های شهدا

اولین جلسه این ستاد در سال تحصیلی جاری، با حضور علی عباسی سرپرست آموزش و پرورش ورامین، عزیز پور رئیس بنیاد شهید و اعضای ستاد شاهد برگزار شد.

در این جلسه، علی عباسی سرپرست آموزش و پرورش ورامین بر ضرورت تعامل و استفاده از پتانسیل‌های بنیاد شهید، در جهت معرفی آرمان‌های شهدا تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در مدارس شاهد تبیین کنیم.

وی از شروع بکار سامانه پادا برای پیش ثبت نام ورودی مدارس شاهد خبر داد و افزود: اطلاع‌رسانی و شفافیت در فرآیند ثبت نام روشی مناسب برای جلوگیری از تضییع حقوق دانش‌آموزان است.

در ادامه، محمد عزیزپور، رئیس بنیاد شهید ورامین، مدارس شاهد را از جمله مدارس ارزشی خواند و بیان کرد: در این مدارس تربیت بر آموزش اولیت دارد و بنیاد شهید در این راستا با دیگر ادارات شهرستان تعامل دارد و استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در آنها را برای تحقق فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی آرمانهای شهدا را واجب می‌داند.

سپس مهدی نصیری وند، کارشناس مسئول امور شاهد و ایثارگران اداره آموزش و پرورش ورامین نیز از شروع پیش ثبت نام مدارس شاهد طبق زمان بندی اعلام شده خبر داد و از رویکرد آموزش مهارت‌ها به عنوان وجه تمایز برنامه امسال مدارس شاهد نسبت به سال قبل نام برد.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱دانش‌آموزان در همه پایه‌های مدارس شاهد با استفاده از ساعات مکمل یا تقویتی و متناسب با شرایط مدرسه جنسیت، سن، و امکانات مهارتی را آموزش خواهند دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار