در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد؛

‌تقدیر از دست‌اندرکاران اجرایی سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم‌

تهران (پانا) - مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران اجرایی سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
‌تقدیر از دست‌اندرکاران اجرایی سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم‌

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: یکی از اهداف نمایشگاه، ارائه دستاوردهای وزارت آموزش‌و‌پرورش بود که با برگزاری این نمایشگاه یک فرصت تبلیغی و ترویجی مناسب جهت استفاده در ظرفیت حضور میلیونی اقشار جامعه در ماه مبارک رمضان بود.

وی با بیان اینکه همزمانی نمایشگاه امسال با ایام نوروز باعث غیبت برخی از دستگاه‌ها در نمایشگاه بین‌المللی قرآن شد، افزود: امسال این کار سخت به خوبی انجام شد و با ایجاد حیاط پویا و مدرسه در فضای نمایشگاه با موضوع قرآن، عترت و نماز، امری ستودنی اتفاق افتاد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال مقام معظم رهبری چندین بار از برگزاری برنامه‌های قرآنی به خوبی یاد کردند گفت: حضرت آقا با اشاره به برگزاری طرح مسطورا از ترتیل‌خوانی دانش‌آموزان و نوجوانان خوشحال شدند و از این موضوع به خوبی یاد کردند.

باقری اضافه کرد: «با تشکیل بانک ایده با محوریت مباحث آینده نمایشگاه قرآن، سعی در کیفی‌تر شدن نمایشگاه‌‌های آینده ‌داریم.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار