روحیه شهادت طلبی مردم ایران دشمنان را مستاصل کرده است

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه شهرستان ارومیه گفت تا روحیه شهادت طلبی در بین مردم و جوانان باشد دشمنان در برابر ملت ایران شکست خواهند خورد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
روحیه شهادت طلبی مردم ایران دشمنان را مستاصل کرده است

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز دوشنبه در یادواره شهدای دانش اموز و فرهنگی انزل و گرامیداشت ۵۶۸ شهید تیپ ۴۱ متحرک هجومی شهید آبشناسان قوشچی با تبریک فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: روحیه شهادت طلبی نسل جدید را با جانفشانی های نسل قبل آشنا می‌کند و روایات بسیاری در این زمینه و حفظ این روحیه وجود دارد.
وی ادامه داد: پیاده کردن روش و منش شهدا دارای اهمیت بسیاری است چرا که اهل بیت فرموده اند ولو مسلمانی با این روحیه زندگی کند و به شهادت نرسد ولی منش شهدا را ادامه دهد با شهدا محشور خواهندشد.
حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه اغلب ائمه با شهادت از دنیا رفتند و این مقام رفیعی است اضافه کرد: امیرالمونین ع به عشق شهادت زندگی می‌کردند و دنبال شهادت بودند و در نهج البلاغه در این زمینه فرموده اند که اگر امید به شهادت نبود من پادر رکاب میکردم و از بین مردم و از جامعه کنار میرفتم و اینکه من همراه مردم هستم فقط به امید شهادت است.

در این ایین با اهدای لوح از خانواده شهدا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار