رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌غربی:

همسان‌سازی پوشاک مدارس ضرورت مهم در رفع فاصله طبقاتی بین دانش‌آموزان است

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌ غربی، همسان‌سازی پوشاک مدارس را یکی از ضرورت‌های مهم برای رفع فاصله طبقاتی در بین دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
همسان‌سازی پوشاک مدارس ضرورت مهم در رفع فاصله طبقاتی بین دانش‌آموزان است

حسین عباس‌زاده در جلسه هماهنگی همسان‌سازی پوشاک مدارس که با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان، معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، رییس و اعضای اتحادیه خیاطان برگزار شد، در خصوص اهمیت اجرای این طرح گفت: همسان‌سازی پوشش در مدارس یک ضرورت در بعد فرهنگی و تربیتی است، اجرای این مهم باعث رفع شکاف و فاصله طبقاتی بین دانش‌آموزان می‌شود.

وی گفت: پوشش هماهنگ و همسان دانش‌آموزان در اکثر کشورهای جهان به یک موضوع اجتناب‌ناپذیر و الزامی تبدیل شده و علاوه بر جنبه‌های تربیتی، ابعاد مختلف اجتماعی نیز دارد.

حسین عباس‌زاده، در رابطه با روند اجرای این طرح در استان آذربایجان غربی گفت: با تصمیم مدیرکل آموزش و پرورش و شورای معاونین، ساماندهی همسان‌سازی پوشاک مدارس همانند سال‌های قبل به سازمان دانش‌آموزی استان واگذار شده و این مجموعه با بهره‌مندی از تجارب و ظرفیت‌های سازمانی خود و هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه خیاطان اقدام به تهیه و توزیع پوشاک در بین دانش‌آموزان می‌کند.

وی گفت: قیمت یکسان و مناسب در کل استان، رنگ و طرح انتخابی شورای مدرسه‌، انتخاب پارچه و مواد اولیه با‌کیفیت، توزیع رایگان لباس مدرسه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و رسیدگی به مشکلات موجود در روند اجرای طرح توسط سازمان دانش آموزی و بازرسی صنعت و معدن و تجارت استان در طول اجرای طرح همسان‌سازی پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار