تاثیر طلایی خبرگزاری پانا بر رشد اجتماعی دانش‌آموزان

شیراز (پانا) - به گفته دانش‌آموز خبرنگار پایه دهمی خبرگزاری پانا استان فارس، پانا محرکی برای رشد حس اعتماد‌به‌ نفس و تقویت فن بیان است‌.

کد مطلب: ۱۲۸۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تاثیر طلایی خبرگزاری پانا بر رشد اجتماعی دانش‌آموزان

هانیه شفیعی، دانش‌آموز خبرنگار پانا با ابراز خرسندی از بیست ساله شدن خبرگزاری پانا در کشور، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که هر شخص در زندگی به آن نیاز دارد توانایی برقراری ارتباط اجتماعی مطلوب است که خبرنگاران پانا به‌ دلیل حضور فعال در مناسبت‌های مختلف و جمع‌های بزرگ این ویژگی را بدست می‌آورند.

وی ادامه داد: حضور در کنفرانس‌های خبری علاوه بر اینکه باعث کسب اطلاعات گوناگون می‌شود در رشد حس اعتماد به‌نفس، فن بیان خوب و رشد خلاقیت موثر است.

شفیعی با اشاره به اینکه حضور در اجتماع و جلسات خبری باعث شناخت افراد مطرح و الگوبرداری درست از آنها می‌شود، افزود: همچنین می‌توان از تجربیات افراد متخصص در زمینه‌های مختلف استفاده کرد و حتی خود دانش‌آموز راهنمای خوبی برای هم‌سالانش باشد.

دانش‌آموز خبرنگار پانا فارس دلیل اصلی برای عضویتش در خبرگزاری پانا را علاقه زیادش به حرفه خبرنگاری برشمرد و گفت: امیدوارم با تکیه بر تجربیات و آموزش‌های خبرنویسی که در دوره‌های آموزشی آموختم بتوانم تا حد امکان در این رشته پیشرفت کنم.

دانش‌آموز خبرنگار: ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار