راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با حضور معاون وزیر

ارومیه (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان از راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با حضور معاون وزیر

«مهدی محمدپور» در گفت گو با پانا با اعلام این خبر گفت: میز ارتباطات مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت ماه راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: فرهنگیان و عموم مردم عزیزمان می‌توانند با مراجعه به اداره‌ کل آموزش و پرورش استان به آدرس ارومیه، خیابان امام، ابتدای خیابان خیام شمالی، طبقه همکف اداره کل آموزش و پرورش درخواست‌های خود را در حوزه آموزش و پرورش مطرح کنند.

محمدپور با بیان اینکه رئیس‌جمهوری و هیئت وزیران در روز پایانی این هفته مهمان مردم استان خواهند بود، یادآور شد: در این ارتباط مردمی، «قاسم احمدی لاشکی» معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش و «سیدمجتبی هاشمی» مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از ساعت 9 تا 13 روز پنج‌شنبه 29 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱پاسخگوی مردم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار