3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم در آذربایجان‌غربی ارسال شد

ارومیه (پانا) - معاون امور فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه جشنواره نوجوان سالم فرصتی ایده آل برای جلب مشارکت برای ترویج شیوه زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر است گفت 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم در آذربایجان‌غربی ارسال شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
3 هزار  اثر به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم در آذربایجان‌غربی ارسال شد

منصور جوادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم اظهار کرد: در اسناد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تحقق ساحت‌های شش گانه با رویکرد تربیتی تاکید شده است.
وی خاطر نشان کرد: یکی از ساحت‌های شش گانه، ساحت زیستی و تربیت بدنی است و برنامه نوجوان سالم در این راستاست.

این مقام مسئول افزود: جشنواره نوجوان سالم هر سال با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با همکاری دستگاه‌های ذی ربط اجرا می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: برنامه ریزی و اجرای برنامه‌ های فرهنگی و تربیتی با رویکرد پیشگیری از اعتیاد یک ضرورت در شرایط کنونی است.

جوادی ادامه داد: امسال بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم در منطقه سیلوانا ارسال شد که پس از داوری ۴۳اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

وی با بیان اینکه امسال ۵۰درصد مدارس استان مجری طرح یاریگران زندگی بودند، افزود: امروز ۲۳اثر در بخش دانش آموزی و ۲۰اثر در بخش فرهنگیان تجلیل می‌شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: آموزش و پرورش محور توسعه کشور است، بنابراین همه مسوولان و صاحبنظران باید یاریگر این نهاد باشند.

در پایان این مراسم از منتخبین جشنواره سالم تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار