اختصاص ۵۰هزار میلیارد ریال برای نوسازی مدارس کشور

ارومیه (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش خبر داد از محل اعتبارات محرومیت زدایی مبلغ ۵٠ هزار میلیارد ریال به نوسازی مدارس کشور اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۵۰هزار میلیارد ریال برای نوسازی مدارس کشور

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران و اعضاى شوراى معاونین آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى گفت: نظام تعلیم و تربیت باید به دنبال انسان سازى باشد و انسان متعالى را تحویل جامعه دهد.

قاسم احمدى لاشکى افزود: آموزش و پرورش یک نهاد بزرگ در سیستم تربیتى نظام است و همه ارکان نظام باید توجه جدى و کافى به این مجموعه داشته باشند.

وى گفت: ٥ هزار میلیارد تومان اعتبار براى موضوع محرومیت زدایى اختصاص یافته که رقم خوبى است و باید براى این مهم برنامه ریزى هاى لازم از سوى وزارتخانه و استان ها انجام شود.

احمدى لاشکى در خصوص موضوع املاک و اسناد آموزش و پرورش گفت: همه املاک متعلق به آموزش و پرورش باید احصاء شده براى اخذ سند اقدام شود، استان آذربایجان غربى در این موضوع یکی از استان هاى برتر کشور است و مجموعا براى ٧٦ درصد املاک خود را سند رسمى اخذ نموده است.
معاون وزیر در رابطه با سفر هیئت دولت به استان آذربایجان غربى گفت: مقدمات سفر هیئت دولت به استان آذربایجان غربى فراهم شده و دیدارهاى مردمى مسولین وزارتخانه هاى مختلف امروز برگزار شد و مشکلات و موضوعات مربوطه جمع آورى و بعضاً رسیدگى شده است، در این راستا امروز با بیش از ٦٠٠ نفر از فعالان در آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى دیدار و گفت و گو داشتیم؛انشاالله براى رسیدگى و حل موضوعات مطروحه برنامه ریزى هاى لازم صورت خواهد گرفت.

صبح روز جمعه ٣٠ اردیبهشت هیئت دولت به استان آذربایجان غربى سفر خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار