استاندار مازندران:

نشست بین‌المللی اکو این‌بار به میزبانی استان مازندران مورد انتخاب اعضا قرار گرفت 

فعالیت‌های مشترک اقتصادی موجب گردید این کشورها کنار هم جمع شوند و موضوع اقتصاد، محور جمع شدن این در کشور شد

ساری(پانا)- حسینی‌پور در نشست با خبرنگاران استان مازندران که با حضور ایزدی سرپرست اداره‌کل گردشگری مازندران و نوبخت فرماندار ساری برگزار شد‌‌ گفت: در این رویداد گردشگری به استان توجه ویژه‌ای شد و موضوع گردشگری را به‌عنوان یکی از سکوهای حرکت به سمت توسعه، پیشرفت و رشد استان قرار دادیم یکی از موضوعاتی که حداقل در چهار دهه اخیر یعنی بعد از انقلاب همواره ما در استان دنبال آن بوده‌ایم، دست یافتن توسعه همه‌جانبه مطلوب در استان بود.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست بین‌المللی اکو این‌بار به میزبانی استان مازندران مورد انتخاب اعضا قرار گرفت 

حسینی پور در ادامه گفت: ما امروز با برگزاری این رویدادهای بین‌المللی می‌توانیم درواقع این پیام را به جهان محاوره کنیم که جهت‌گیری دولت مردمی و مدیریت عالیِ اجراییِ استان هدف اصلی خود را تمرکز بر رشد فعالیت اقتصادی همراه با جذب سرمایه‌های بین‌المللی و فناوری‌های نوین دانستیم و استان مازندران با وسعتی حدود یک درصد از مساحت کل کشور در اکثر تولیدات کشاورزی دارای رتبه اول تا پنجم برای کشور است.

محمود حسینی پور خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های مفصلی شد برای معرفی و ان‌شاءالله افتتاحیه این اجلاس را روز سه‌شنبه خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: این اجلاس، اجلاس افتتاحیه است ان‌شاءالله در مهرماه اجلاس اصلی و اختتامیه را خواهیم داشت.

حسینی پور در خصوص اولویت هایشان در این اجلاس تاکید کرد: مهم‌ترین بحث و اولویت ما در این اجلاس معرفی ظرفیت‌های استان مازندران برای جذب سرمایه‌گذار است.

خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار