نماینده شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی:

معلمان در جامعه اسلامی طلایه‌دار ولایتمداری و اخلاق هستند

یاسوج (پانا) - نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد معلمان در جامعه طلایه‌دار ایمان، علم، ولایتمداری و اخلاق بوده و باید قدر و منزلت این سرمایه‌ها حفظ شود.

کد مطلب: ۱۲۷۶۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در جامعه اسلامی طلایه‌دار ولایتمداری و اخلاق هستند

مهدی روشنفکر در سومین روز از هفته گرامیداشت مقام‌ معلم در دیدار با سید امرالله جهان‌بین فرهنگی بازنشسته شهرستان بویراحمد، بازنشستگان فرهنگی را از ذخایر عظیم، سرمایه‌های گرانبها و ستارگان درخشان عرصه تعلیم و تربیت برشمرد و گفت: بازنشستگان فرهنگی، با عشق و علاقه وافری که نسبت به رشد و بالندگی و تعالی دانش‌آموزان داشتند اگر دیروز معلم کلاس بودند، امروز معلم و الگوی جامعه هستند که باید از ظرفیت و تجارب آنها نهایت استفاده را کرد.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس در این دیدار هفته معلم را فرصتی مغتنم برای تجلیل از جایگاه علم، شرافت و فرهنگ و ادب در جامعه دانست و افزود: شغل معلمی مقدس بوده و با سایر شغل‌ها قابل قیاس نیست، زیرا معلمین با عشق و علاقه در راه اشاعه علم و دانش گام برمی‌دارند و سعادت و ترقی هر جامعه‌ای مدیون تلاش‌های آنان است.

وی گفت: معلمان در جامعه طلایه‌دار ایمان، علم، ولایتمداری و اخلاق بوده و باید قدر و منزلت این سرمایه ها حفظ شود.

آثار خیر و برکات فرهنگیان بازنشسته در جامعه برای همه آشکار است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه معلمی شغل نیست، بلکه عشق، هنر، ایثار و فداکاری است؛ افزود: روز معلم فرصت مناسبی برای قدردانی از کسانی است که ارجمندترین گوهر هستی یعنی انسان را در پرتو تعلیم و تربیت الهی به اوج می‌رسانند.

حسنعلی عزت‌خواه در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت توجه به بازنشستگان فرهنگی گفت: با وجود اینکه این قشر در ظاهر فعالیتی ندارند، اما آثار خیر و برکات آنان در جامعه برای همه آشکار است.

معلمان با ترویج فکر و اندیشه موجبات رفاه و آسایش را برای افراد جامعه فراهم می‌کنند

سیدامان الله جهانبین نیز با ابراز خرسندی از دیدار مسئولان با فرهنگیان بازنشسته و پیگیری وضعیت جسمی، رفاهی و معیشتی آنان گفت: تجلیل از معلم بازنشسته به معنای واقعی کلمه، تجلیل از فرهنگ و ادب جامعه است.

وی معلمان را منشا و بستر تغییرات جامعه دانست و افزود: باید با بهره گرفتن از این افکار و اندیشه ها بستر و زمینه پیشرفت و تحول در جامعه را فراهم کرد، چراکه معلمان با گسترش و ترویج فکر و اندیشه موجبات رفاه، آرامش و آسایش را برای افراد جامعه فراهم می‌کنند.

در پایان این دیدار با اهدا لوح سپاس از سید امرالله جهانبین یکی از فرهنگیان بازنشسته بویراحمد تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار