امام جمعه صفادشت:

مهم‌تر از بیدار ماندن در لیالی قدر، بیدار شدن است

ملارد(پانا ) - امام جمعه صفادشت در خطبه نماز جمعه امروز شب قدر را بهترین فرصت برای بازگشت به سوی خدا وند و اهل بیت دانست و گفت شب قدر شب سبک شدن روح از بار گناهان است لذا مجموع این عوامل انسان را وادار می‌کند در این شب ها به خودش رجوع کند و با نگاهی عمیق نفس خود را اصلاح کند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌تر از بیدار ماندن در لیالی قدر، بیدار شدن است

حجت‌الاسلام مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت با اشاره به سخنان امیرالمومنین(ع) افزود: امام علی علیه السلام از ما رعایت تقوا، خداترسی، تلاش و کوشش اقتصادی و دینی، عفت و حیا و استقامت در دین را انتظار دارند.

امام جمعه صفادشت ادامه داد: بر هم زدن صفوف اتحاد بین مسلمین بالاترین گناه است، همچنین سفارش امام رضا(ع) به شاه عبدالعظیم حسنی مبنی بر آگاه کردن پیروان از نفوذ شیطان‌صفتان در صفوف مومنین و پرهیز از مشاجرات لفظی بیهوده و تفرقه‌انگیز تبیین کردند.

خوبرو در رابطه با وجود فقر و محرومیت عنوان کرد: فقر با دستورالعمل و بخشنامه حل نمی‌شود و فقر محصول بی‌عدالتی است و برای خشکاندن ریشه فقر همگان، اعم از دولت و مردم لازم است در میدان باشند؛ رفع فقر نیازمند برنامه‌ریزی کلان از جمله فعال کردن حوزه‌های مختلف اشتغال و صنعت است.

امام جمعه صفادشت تصریح کرد: از وزارتخانه‌هایی که اعلام می‌کنند تابع امر رهبری هستند انتظار همت و کار بیشتر نسبت به فقرزدایی است، امروز بار گرانی بر دوش ضعفاست، از طرفی وظیفه دینی همگان و مخصوصاً برخورداران جامعه این است که به این قشر توجه ویژه داشته باشند.

گفتنی است خوبرو امام جمعه صفادشت از حضور دختران جوان در نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد و حضور در نمازهای جمعه را بستری برای رشد معنوی آنها دانست.

خبرنگار: محمدرضا موسی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار