محمدعلی دوست‌پناهی:

شهدا چراغ هدایت روشن در زندگی افراد هستند

ملارد (پانا) - مسئول تعلیم و تربیت ناحیه سپاه حضرت ولی عصر(عج)در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در آموزش و پرورش ملارد گفت شهدا همواره در حال هدایت انسان‌ها هستند و آثار تربیتی آشنایی با راه و سیره عملی زندگی شهدا تا مدت‌ها بر دانش‌‌آموزان موثر است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شهدا  چراغ هدایت روشن در زندگی افراد هستند

محمدعلی دوست‌پناهی، بیان کرد: بعد از گذشت سالها از پایان دفاع مقدس، هنوز هم شهدا با ما صحبت می‌کنند و آثار رشادت و فداکاری آن‌ها هنوز آشکار است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های معنوی در آموزش و پرورش با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است، شهدا بین ما هستند، بین ما زندگی می‌کنند و در حال هدایت ما هستند، بنابراین لازم است فرهنگیان تلاشگر، دانش‌‌آموزان را بیش از پیش با ارزش‌های مقام والای شهدا و سبک اخلاقی آنها آشنا کنند.

دوست‌پناهی خطاب به فرهنگیان دغدغه‌مند در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و معنوی مربوط به شهیدان گفت: در اردوی راهیان نور، دانش‌‌آموزان از برکات و فضایل زیادی بهره‌مند می‌شوند و نوجوانی که اصلاً شهید و امام خمینی(ره) را ندیده، وقتی به منطقه عملیاتی شلمچه می‌رود، متأثر می‌شود، گویی که نگاه شهید را احساس و درک کرده است.

وی افزود: شهدا همواره در حال هدایت ما هستند، آن‌ها مظهر کربلا و روزه‌داری هستند چرا که تمام مصائب را تجربه کردند و با تجربه سخت‌ترین اتفاقات از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

دوست‌پناهی خاطرنشان کرد: در تمام برنامه‌های معنوی که با هدف بزرگداشت مقام شهید برگزار می‌شود، شهدا و آثار مثبت و نورانی آنها در مجالس حضور دارند و بر روحیات و سبک زندگی افراد تأثیر مثبت و سازنده‌ای دارد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار