شهاب روزبهانی:

پژوهش‌سرای آفرینش برای دومین سال پیاپی در ارزیابی استانی و کشوری رتبه عالی را کسب کرد

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه 4 ازکسب رتبه عالی پژوهش‌سرای آفرینش در بین پژوهش‌سراهای شهر تهران در ارزیابی استانی و کشوری برای دومین سال پیاپی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌سرای آفرینش برای دومین سال پیاپی در ارزیابی استانی و کشوری  رتبه عالی را کسب کرد

شهاب روزبهانی؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۴ با توجه به ارزیابی عملکرد پژوهش سراها که توسط وزارت آموزش و پروش بر اساس مستندات انجام شد، گفت: پژوهش سرای دانش آموزی آفرینش در همه موارد 22گانه فعالیت های پژوهشی رتبه اول استان را کسب کرد و در صدر پژوهش‌سراهای استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ارزشیابی پژوهش سرای دانش آموزی کشور هر ساله توسط وزارت آموزش و پرورش بر اساس آیتم ها و مستندات 23گانه (افتخارات و رتبه های برتر علمی و پژوهشی- طرح های پایان یافته پژوهشی- مقالات دانش آموزی- حضور دانش آموزان در همایش ها و کارگاه ها- فعالیت های نمایشگاهی- کارگاه ها و همایش ها- مسابقات و جشنواره ها - برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی- اردوهای علمی و پژوهشی- فرهنگ سازی - انجمن های علمی و پژوهشی دانش آموزی- نشریات، پوسترها- به روزرسانی وب سایت پژوهشسرا، برنامه ریزی و مدیریت نیروی انسانی، جلسات، اعتبارات و درآمدها، پوشش رسانه ای، فعالیت های علمی و پژوهشی همکاران، مدیریت فضا و تجهیزات، همکاری با کارشناسی امور پژوهش سراهای دانش آموزی استان، تعداد اعضای پژوهش سرا، فعالیت های ویژه مدیریتی) انجام می شود.

وی در ادامه گفت: این موفقیت را به تمامی همکاران منطقه و دانش آموزان پژوهشگر تبریک عرض می کنیم. این دومین سال متوالی است که پژوهش سرای آفرینش موفق به کسب این مقام شده است.

همچنین در سال جاری پژوهش سرای آفرینش به عنوان قطب استانی نجوم موفق شد به کسب مقام اول کشوری در این حوزه نائل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار