مسئول پژوهش سرای آفرینش منطقه ۴ خبر داد:

فعال شدن اپلیکیشن دانش‌آموزان و بیانیه گام دوم انقلاب در کافه بازار

تهران (پانا) - اولین نرم افزار اندروید دانش‌آموزی بیانیه گام دوم انقلاب که در راستای توسعه گفتمان سازی و با هدف آشنایی و تبیین متن و محتوای بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد بستری مناسب برای نقش شناسی دانش‌آموزان در پژوهش‌سرای آفرینش منطقه ۴ تولیدشده؛ در کافه بازار فعال شد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فعال شدن اپلیکیشن دانش‌آموزان و بیانیه گام دوم انقلاب در کافه بازار

دیبا سعیدی نیا؛ مسئول پژوهش سرای آفرینش از فعال شدن اپلیکیشن تولیدی پژوهش سرای منظقه ۴ با عنوان دانش آموزان و بیانیه گام دوم انقلاب در کافه بازار خبر داد.

سعیدی نیا گفت: با توجه به ظرفیت های جوانان و آینده سازان ایران اسلامی در آموزش و پرورش منطقه ۴ که نقش اساسی و انکارناپذیر در تحقق بیانیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان "گام دوم انقلاب " دارند در آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران پژوهش سرای آفرینش ضمن تشکیل انجمن علمی بیانیه گام دوم اقدام به تولید نرم افزار دانش آموزی دانش آموزان و بیانیه گام دوم انقلاب نموده است که از ویژگی عمده این نرم افزار حضور و نقش اساسی دانش آموزان در تولید محتواهای آن می باشد از جمله بیانیه خوانی توسط دانش آموزان و تعدادی از همکاران علاقمند بیانیه پژوهی و ...سایر محتواهای تولیدی که تلاش شده است به زبان دانش آموزی و با سلیقه و جذابیت این گروه هدف هماهنگ باشد و دسترسی و بهره مندی به محتواهای درج شده به راحتی انجام شود.

وی ادامه داد: نرم افزار فوق که حاصل ماه‌ها تلاش نیروهای پژوهش سرا و جوانان پر شور منطقه بوده است اینک در کافه بازار که یک نرم افزار ایرانی و بومی است با بیش از ۴٧ میلیون مخاطب به راحتی قابل دسترس و کافی است علاقمندان واژه«دانش آموزان و بیانیه گام دوم» را در برنامه بازار جستجو کنند و به راحتی نرم افزار را نصب و محتواهای آن وبخشی از فعالیت های دانش آموزان منطقه را در این زمینه ملاحظه کنند. لازم به ذکر است که این نرم افزار اندروید در حال به روز رسانی است.

سعیدی نیا خاطر نشان کرد: دانش آموزان سراسر کشور به راحتی به محتواهای این اپلیکیشن دسترسی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار