عضو شورای شهر تهران:

ظرفیت علمی و تجربی استخدام‌شدگان دوره گذشته بررسی شود

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران درباره جذب نیروی‌های دستیاران مدیران شهرداری گفت ظرفیت علمی و تجربی استخدام‌شدگان دوره گذشته تک‌تک بررسی شود.

کد مطلب: ۱۲۷۰۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت علمی و تجربی استخدام‌شدگان دوره گذشته بررسی شود

ناصر امانی در جلسه شورای شهر تهران درباره زمان بررسی «جذب نیروی‌های دستیاران مدیران شهرداری» گفت: دوستان گفتند نحوه جذب در دوره گذشته یک فرایند کاملا علمی و منطقی بوده ولی این اقدام دو بازتاب منفی در بدنه شهرداری داشت. یکی اینکه از این افراد مستقیم در پست‌های بالا استفاده کردند و دوم عنوانی به آنها دادند که اصلا در ساختار شهرداری مصوب نبود یعنی عنوان دستیار مدیران؛ از شهردار ناحیه گرفته تا معاون شهردار تهران.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: جوانی که خیلی خوب است، استعداد دارد و رشته تحصیلی‌اش متناسب با وظایف شهرداری است را به عنوان دستیار در کنار شهرداران مناطق و شهرداران نواحی و معاونین شهردار گذاشتند که وقتی از این افراد سوال می‌پرسیم خودشان هم قبول دارند این کار آورده‌ای برای شهرداری نداشته است.

امانی تاکید کرد: پیشنهادم برای این که جمع بین دو نظر رخ دهد این است که در مورد این‌ها تک تک تصمیم‌گیری شود یعنی ظرفیت علمی و تجربیشان سنجیده شود و حقی از کسی ضایع نشود و این‌طور نشود که با یک بخش‌نامه بگوییم همگی برکنار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار