ایجاد مسیر اختصاصی راهی برای ساماندهی موتورسواران

تهران (پانا) - رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ایجاد مسیر اختصاصی را یکی از راه‌های ساماندهی تردد موتور‌سیکلت سواران دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۸۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد مسیر اختصاصی راهی برای ساماندهی موتورسواران

حجت الاسلام آقا میری در تذکری با بیان این که در بحث ساماندهی موتور سواران کارگروه‌های مختلفی ایجاد شده که یک کارگروه هم در کمیته عمران شورای شهر تشکیل شده است، ادامه داد: این کمیته دستاوردهایی داشته است که ما این پیشنهادات را در معرض نقد صاحب نظران قرار می دهیم.

آقامیری ادامه داد: حدود ۴میلیون موتور سیکلت در تهران وجود دارد که برای امرار معاش و یا تردد از آن استفاده می‌شود، تردد موتور سیکلت سواران موجب ناهنجاری های رفتاری و ترافیکی شده و لازم است که مقرراتی در راستای سهولت تردد و افزایش امنیت آنها با هدف کاهش تصادفات و فوت راکبان آنها ایجاد شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا با اعلام اینکه سیاست ایجاد مسیر تردد موتور سیکلت سواران در پیش گرفته شده است، اظهار داشت: تجارب سایر کشورها در ساماندهی موتور سیکلت ها با ایجاد مسیر تردد نشان از موفقیت دارد، لذا اختصاص بخشی از سطح ارز معابر بدون جداکننده فیزیکی و تنها با رنگ و علامت خاص به ارز یک متر و ۲۰ سانتی متر پیشنهاد می شود و از صاحب نظران می خواهم که نظرات و پیشنهادات خود را تا آخر فروردین به کمیته عمران شورای شهر ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار