رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان بوشهر:

ستاد اسکان کنگان فراتر ازانتظار دیده شد

کنگان (پانا) - رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، در بازدید از ستاد اسکان مسافران نوروزی و فرهنگیان شهرستان کنگان گفت با آنچه مشاهده می شود کنگان فراتر از انتظار اداره کل دیده شد .

کد مطلب: ۱۲۶۶۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ستاد اسکان کنگان فراتر ازانتظار دیده شد

محمود قاسمی خدمات ارائه شده در اسکان مسافران نوروزی و فرهنگیان را با توجه به دوسال تعطیلی ستاد، فراتر از تصور خواند و گفت : خدمات قابل توجهی به مسافران و فرهنگیان در مدارس تحت پوشش اسکان کنگان ارایه می گردد که قابل تقدیر است .

قاسمی با حضور در مدارس ام البنین (س) و فاطمیه با تعدادی از مسافران گفتگو و مسافران از نحوه خدمات ارائه شده از ستاد اسکان تشکر کردند .

بحرینی پور مدیر آموزش و پرورش کنگان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ستاد اسکان و خدمات ارائه شده در مدارس تحت پوشش اظهار کرد : با وجود جاذبه اقتصادی، فروشگاه های بزرگ، ساحل زیبا و برخورد خوب مردم خونگرم و مهمان نواز کنگان، سیل مسافر از استان های اصفهان ، فارس و هرمزگان را شاهد هستیم .

بحرینی پور افزود : بدلیل حجم بالای مسافر و محدودیت های کلاس های طرح اسکان، استفاده از حیاط مدارس و برپایی چادر در دستور کار قرار داده ایم.

معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت ، کارشناس خدمات و اسکان مسافران وکارشناس ارزیابی عملکردمدیریت گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار