بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از ستاد اسکان فرهنگیان دشتستان

بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس اداره مشارکت های مردمی استان از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دشتستان بازدید نمود.

کد مطلب: ۱۲۶۶۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از ستاد اسکان فرهنگیان دشتستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید از ستاد اسکان دشتستان گفت: همه باید با تمام تلاش و امکاناتی که داریم رضایت مسافران عزیز نوروزی را جلب نمائیم تا با خاطری خوش از استان به دیار خود برگردند.

علی موحدی اظهار کرد : در ستاد تسهیلات سفر هم عنوان کرده‌ام که فقط آموزش و پرورش طی این مدت بیشترین بار اسکان و پذیرش مسافران نوروزی را بر عهده گرفته است و انتظار داریم همه دستگاه‌ها در این زمینه یار و مددکار ما باشند.

او گفت : علیرغم اینکه در روزهای پایانی سال دستورالعمل پذیرش و اسکان مسافران صادر شد ولی خوشبختانه همه همکاران با تلاش شبانه‌روزی خود امکانات لازم را برای اسکان همکاران و دیگر مسافران فراهم نموده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز گفت: باتوجه به اینکه مشکلات زیادی در اغلب مدارس وجود داشت ولی با تلاش همکاران این مشکلات را به حداقل رسانده و با تمام توان در خدمت مسافران عزیز نوروزی هستیم.

سهراب باقری با بیان اینکه بیش از 300 کلاس درس جهت این امر اختصاص داده‌ایم، افزود: به غیر از مدارس تیزهوشان و نمونه که اغلب دارای کلاس هوشمند هستند، سایر مدارس در اختیار ستاد اسکان قرار گرفته و حتی از ظرفیت مدارس غیردولتی هم برای اضطرار استفاده خواهیم نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار