اعلام فراخوان هشتمین جشنواره تولیدات هنری و سینمایی «فانوس» در قم

قم (پانا) - فراخوان هشتمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری، سینمایی و دانش‌آموزی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت با عنوان «فانوس» در قم منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام فراخوان هشتمین جشنواره تولیدات هنری و سینمایی «فانوس» در قم

فراخوان هشتمین دوره جشنواره ملی «فانوس»، تولیدات هنری و سینمایی و دانش‌آموزی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس در قم منتشر شد.

موضوعات فانوس هشتم شامل محورهایی همچون نقش ولایت و رهبری در پیشبرد آرمان‌های دفاع مقدس، نقش مردم و به‌ویژه زنان در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران، سبک زندگی رزمندگان اسلام و شهیدان، اردوهای راهیان نور و تاثیر آن بر نسل جوان و نوجوان است.

جشنواره فانوس در 5 بخش هنر‌های نمایشی (تئاتر صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه)، هنر‌های تجسمی (عکاسی، نقاشی و طراحی پوستر)، سرود و موسیقی (با کلام و بی‌کلام)، فیلم (داستانی و مستند کوتاه، انیمیشن و نماهنگ)، رادیویی (نمایش و پادکست) و بخش ویژه دانش‌آموزی (تئاتر صحنه‌ای، سرود دانش‌آموزی، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای) برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا دهم خرداد ۱۴۰3 اعلام شده و آثار برگزیده استانی برای رقابت در سطح ملی به دبیرخانه کشوری جشنواره فانوس ارسال خواهند شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق شماره 09127524119 (رضا ابوذر، دبیر جشنواره استانی فانوس) در پیام‌رسان ایتا یا به‌صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره استانی فانوس واقع در قم، میدان مفید، بلوار شهید آوینی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ارسال کنند.

علاوه بر شماره فوق، شماره 33554210-025 داخلی 112 مربوط به معاونت هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان قم نیز جهت کسب هرگونه اطلاعات لازم اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار